weer wat nieuws onder de leden...
-
- Heavy user
weer wat nieuws onder de leden...
Vandaag ff op en neer naar Duitsland geweest om te kijken naar een AZU 250. Die was helaas net vanmorgen verkocht, maar wel iets anders mooi bekeken. Na een middagje praten en rijden dan toch maar gekocht, wie m ook wil bekijken: op Citromobile komt ie te staan op de stand van Duckservice
Alles gegalvaniseerd, alleen nog geen registratie maar dat kunnen we zo oplossen met een bouwval die hier in de buurt staat gestald tussen de caravans
Oh wat ben ik vandaag blij!!!!!
De bedoeling is er een BMW 2 cilinder luchtgekoelde boxermotor in te zetten, in combinatie met een GSA 5-bak, als iemand er eentje weet te vinden...
Alles gegalvaniseerd, alleen nog geen registratie maar dat kunnen we zo oplossen met een bouwval die hier in de buurt staat gestald tussen de caravans
Oh wat ben ik vandaag blij!!!!!
De bedoeling is er een BMW 2 cilinder luchtgekoelde boxermotor in te zetten, in combinatie met een GSA 5-bak, als iemand er eentje weet te vinden...
Heavy Metal Speed Eend!!!
MyAmi Spring Break
MyAmi Spring Break
- Malle Babbe
- Moderator
- Contacteer:
-
- Gebruiker
-
- Heavy user
neeeeeeej natuurlijk niet, lees mn profiel ff door, 't wordt n transat natuurlijk!!!
De spatborden zitten in bestelling, achter kunsttof, voor gegalvaniseerd, kunsttof motorkap en rvs ventilatie. Zitten ook al RVS remleidingen en RVS veerpotten onder, net als een duits gegalvaniseerd chassis......
En waarom er een BMW-motor in moet? ID-tje van mijn pa, en híj betaald
[anders hadden we een héle BMW moeten restaureren nmlk ]
De spatborden zitten in bestelling, achter kunsttof, voor gegalvaniseerd, kunsttof motorkap en rvs ventilatie. Zitten ook al RVS remleidingen en RVS veerpotten onder, net als een duits gegalvaniseerd chassis......
En waarom er een BMW-motor in moet? ID-tje van mijn pa, en híj betaald
[anders hadden we een héle BMW moeten restaureren nmlk ]
MyAmi Spring Break
MyAmi Spring Break
-
- Veelvuldig poster
Gefeliciteerd! Dat is pas een eend die lang meegaat! Zal wel behoorlijk wat kosten, maarja zolang pa betaald ..
Wat ik wel zou doen is dan een transat kenteken opzoeken, met een rotte eend eromheen. Als je toch bezig bent zou ik m ook origineel transat op kenteken willen hebben! Verder veel plezier met je eend!
Frank
Wat ik wel zou doen is dan een transat kenteken opzoeken, met een rotte eend eromheen. Als je toch bezig bent zou ik m ook origineel transat op kenteken willen hebben! Verder veel plezier met je eend!
Frank
Restauratie; draad weer aan het oppakken...
origineele BMW-transat-eend?Frank Deusjevoo schreef:Gefeliciteerd! Dat is pas een eend die lang meegaat! Zal wel behoorlijk wat kosten, maarja zolang pa betaald ..
Frank
-
- Heavy user
Nou, de eend is niet duurder dan de eend die we eerst zouden bekijken, verder vind ik dat niet zo belangrijk om te laten weten. En als ik 18 ben, en een rijbewijs heb én genoeg geld kan ik hem overkopen van mn pa
Ik mag nu namelijk toch nog geen auto op mijn naam hebben staan
Een transat kenteken opzoeken is nogal moeilijk, dus wij hebben ons gefocusd [schrijf je dat zo?] op de zwarte kentekenplaten. Transats zijn er niet zo gek veel, namelijk. Ik ben wel helemaal in de wolken
Een transat kenteken opzoeken is nogal moeilijk, dus wij hebben ons gefocusd [schrijf je dat zo?] op de zwarte kentekenplaten. Transats zijn er niet zo gek veel, namelijk. Ik ben wel helemaal in de wolken
MyAmi Spring Break
MyAmi Spring Break
-
- Veelvuldig poster
Ach ja, voor 7500 euro kan je ook heel wat leuks uitzoeken ..thomaaas schreef:Nou, de eend is niet duurder dan de eend die we eerst zouden bekijken, verder vind ik dat niet zo belangrijk om te laten weten. En als ik 18 ben, en een rijbewijs heb én genoeg geld kan ik hem overkopen van mn pa
Frank
Restauratie; draad weer aan het oppakken...