vermogenstest dag

Flying Duckman
Veelvuldig poster
Veelvuldig poster
Contacteer:

Bericht door Flying Duckman » vr 19 mei, 2006 12:34

Kortom dit weekend misschien maar mijn dyanebehuizing weer plaatsen, want ik kan nog wel een paar pk gebruiken :-)
groeten Flying Duckman

mooie foto van je auto? http://www.bloemendal-fotografie.nl

Ramon
Heavy user
Heavy user
Contacteer:

Bericht door Ramon » vr 19 mei, 2006 14:52

dan ben ik ook echt nieusgierig naar mijn blokkie!!! die is vrij rap voor 602 cc

rusty
Veelvuldig poster
Veelvuldig poster

Bericht door rusty » vr 19 mei, 2006 19:07

lijkt me geen verkeerd idee Ramon! de jouwe is echt rap voor een 602, extra lucht met een iets grotere sproeier....

ik heb nu ook een aantal maanden een turbotube op m'n visablok en ben hier zeer over te spreken: niet zoveel lawaai als een open luchtfilter, maar wel de power! alleen de juiste afstelling vinden is niet makkelijk..... toch maar een keer naar de vermogensdag toe en de juiste sproeierbezetting uitvogelen! (maar eerst het project afronden heb ik met mezelf afgesproken)

ook bestaat mijn eerste demper uit een holle buis van 100 mm met daarachter 42 mm uitlaaatpijp naar een visa 2 cil demper, deze combi wekt iig al een stuk beter dan het org systeem maar zal nog zeker niet optimaal zijn. ga denk ik toch maar een keer aan de slag met een org demper met 2 uitgangen! is iets voor m'n project!

greetz Rusty
PU eend project
chassis AK400,
koets AK400

Aloha Beach Cruiser
Veelvuldig poster
Veelvuldig poster
Contacteer:

Bericht door Aloha Beach Cruiser » za 20 mei, 2006 10:24

volgens die man was ook een power tube op een visa een betere oplossing.. alleen dat mooie geluid van dat filter is dan weg :?: :( nou ja misschien toch maar eens proberen!
2cv CUSTOM cruiser in de maak, VW spijlbus '66, lowered bug '81

http://charlestontuning.mijnalbums.nl/

A3
Gebruiker
Gebruiker
Contacteer:

Bericht door A3 » di 30 mei, 2006 15:17

charleston tuning schreef:volgens die man was ook een power tube op een visa een betere oplossing.. alleen dat mooie geluid van dat filter is dan weg :?: :( nou ja misschien toch maar eens proberen!
Powerbox is de betere oplossing hiervoor! Is een behuizing voor je sportfilter, waardoor de lucht je filter in gedwongen wordt.

Aloha Beach Cruiser
Veelvuldig poster
Veelvuldig poster
Contacteer:

Bericht door Aloha Beach Cruiser » di 30 mei, 2006 15:36

ja, ik geloof dat ik ergens zoiets gezien had! en ik wil eigenlijk ook zoiets gaan maken :D
2cv CUSTOM cruiser in de maak, VW spijlbus '66, lowered bug '81

http://charlestontuning.mijnalbums.nl/

Plaats reactie