Uitvalproblemen

Punky
Addicted user
Addicted user
Contacteer:

Bericht door Punky » di 27 jun, 2006 23:41

Net ff wat aan het slopen geweest. Tussen de pakking van de carb en het spruitstuk zag het er wat nat uit, dus om deze reden besloten het hele spruitstuk te demonteren en de pakking te bekijken en opnieuw te monteren. Ik kreeg deze tip namelijk van enkele mensen dat het aan het mengsel zou kunnen liggen of dat het valse lucht was.
Pakking is nog goed, alleen vooraan dus erg nat. Morgen dus de pakking (dikke) schoonmaken en opnieuw monteren. Ik weet dat het eigenlijk zonder vloeibare pakking moet kunnen, maar wil er voor de zekerheid toch een beetje tussen smeren. Welke kan ik het beste gebruiken?
Dan spruitstuk met nieuwe pakkingen weer monteren en het originele luchtfilter terug zetten. Heb namelijk sinds dat andere filter nooit aan de carb hoeven schroeven, dus ik vermoed dat deze nog goed staat voor het originele filter.

En dan eens kijken wat hij doet. Wanneer hij dan bezig blijft nog ff de bobine vervangen en dan hopen dat het opgelost is.

Een vraagje over de carb. In de dikke voetpakking zitten 2 gaten is de grote of de kleine van de tweedetrap. :roll: De kleine lekte namelijk ietsjes.
PuNk RoCK LosEr

2CV, GSA, & Solex. Allemaal franse eenvoud!

Ramon
Heavy user
Heavy user
Contacteer:

Bericht door Ramon » wo 28 jun, 2006 15:16

geen vloeibaren pakking je hebt die dikke die moet je opschuren met fijn papier

dan tussen spruitstuk en dikke pakking een kartonne pakking en tussen carb en dikke pakking ook dan is ie echt lucht dicht die pakkingen kan je bestellen bij bcc

groet

Punky
Addicted user
Addicted user
Contacteer:

Bericht door Punky » wo 28 jun, 2006 22:39

Bedankt voor de tip.

Ben alleen net bij BCC geweest. :? Probeer het wel ff met vloeibare. Hoeft er toch niet zolang op te zitten, aangezien dat andere blok eraan komt. Voordat BCC het opgestuurd heeft, moet ie aal weer op de weg zijn.

Maar misschien goede tip voor bij het nieuwe blok.
PuNk RoCK LosEr

Punky
Addicted user
Addicted user
Contacteer:

Bericht door Punky » vr 30 jun, 2006 12:31

Punky is vandaag echt overleden. Na spruitstuk en alle bijbehorende pakkingen opnieuw gemonteerd te hebben. Haalde die net de 80 op de snelweg, Na een stop waarbij het blokje stond te koken na nog geen 10km terug naar huis gereden, waarbij de top nog maar 60km/uur was. Dus 1 cilinder lijkt helemaal naar zijn grootje te zijn.

Dus bij deze RIP Punky. :x :( :( :(

Ik moet nog ff kijken wat ik doe. Ik zit alleen met Schermer in mijn maag. Na die tijd heb ik tijd en handjes zat om het revisieblokje in te bouwen en in te rijden. Maar ik zit te twijfelen om voor Schermer nog snel een oud blok in te bouwen wat ik heb liggen, waarvan ik alleen niet weet of hij rijdt ja of te nee. Dus het is een gok, maar wel een die veel werk gaat kosten namelijk. Dus nog ff zien wat we gaan doen. :roll: Hang een beetje van mijn tijd en zin af!!!
PuNk RoCK LosEr

OnsEendje2
Veelvuldig poster
Veelvuldig poster

Bericht door OnsEendje2 » vr 30 jun, 2006 13:26

Punky schreef:
Dus bij deze RIP Punky. :x :( :( :(
Sterkte met het verlies. Mag hij even rusten in vrede....
en weer nét voor het Schermertreffen gereïncarneerd zijn!
Geen eend, geen onderschrift :(
Verkocht: OnsEendje: 2cv6 Special

Punky
Addicted user
Addicted user
Contacteer:

Bericht door Punky » vr 30 jun, 2006 13:39

We gaan het proberen. Ik heb al wel wat opties, al gaat het wel weer centen kosten helaas.

Zelfs ff een andere eend overwogen, maar dat is tig keer duurder dan ergens een GOED blok vandaan toveren. Het meeste wat te koop staat, staat of al jaren stil of de staat is onbekend of er is wel ergens iets mis mee.
PuNk RoCK LosEr

thomaaas
Heavy user
Heavy user

Bericht door thomaaas » vr 30 jun, 2006 14:31

Gecondoleerd ermee, als je je andere blok erin hebt, ga je deze nog proberen op te knappen of geef je het mee aan de oud-ijzerboer?

Andere eend zou k niet doen, deze is juist zo mooi en helemaal van jouzelf immers.
Heavy Metal Speed Eend!!!
MyAmi Spring Break

Malle Babbe
Moderator
Contacteer:

Bericht door Malle Babbe » vr 30 jun, 2006 14:52

:cry:
Malle Babbe

Leef, heb lief, lach en wees gelukkig !!!
;)

Punky
Addicted user
Addicted user
Contacteer:

Bericht door Punky » vr 30 jun, 2006 19:28

Ik ga as maandag na het werk een ander blokje ophalen wat uit een nog rijdende eend komt. Deze kan ik dan zo inbouwen en ik hoop alles dan voor Schermer af te hebben en dat alles meezit.

Anders ben ik echt aangewezen op mijn andere franse Brik. :?
PuNk RoCK LosEr

Transat
Veelvuldig poster
Veelvuldig poster
Contacteer:

Bericht door Transat » za 1 jul, 2006 08:42

"Nog zoveel plannen
nog zoveel te doen
het mocht niet meer zo zijn
het is nu voor altijd "toen"
"
Sterkte met het verlies van Punky :cry:

Hopelijk kun je nog iets regelen voor Schermer, offe... kan je Ons M'arie niet lenen? :wink:

Punky
Addicted user
Addicted user
Contacteer:

Bericht door Punky » za 1 jul, 2006 09:04

Yep, kan die meenemen, alleen heeft die nog geen welvaartsknobbel. :? En we willen graag ook de Rap. meenemen.
PuNk RoCK LosEr

Transat
Veelvuldig poster
Veelvuldig poster
Contacteer:

Bericht door Transat » za 1 jul, 2006 09:07

Ach, dan laat je de Rapido lekker thuis. Bankje plat en tent erin! :wink: Alles beter dan dat je met die andere fransoos komt.... :?

the Nosepicker
Moderator

Bericht door the Nosepicker » za 1 jul, 2006 11:04

Dolf, Daniëlle, gecondoleerd met dit enorme verlies. Ik hoop dat jullie je staande kunnen houden in de zware tijden die komen gaan..
Om toch een beetje de positieve kant van deze ellendige situatie te belichten: Jullie gaan wel een "wolkeloze" toekomst tegemoet met dat nieuwe blokje! Is ook prettig voor degene die achter jullie rijdt!!! 8) :wink:
In the beginning the Universe was created. This has made a lot of people very angry and has been widely regarded as a bad move.
Douglas Adams

Punky
Addicted user
Addicted user
Contacteer:

Bericht door Punky » za 1 jul, 2006 11:11

Zo net in een 1 1/2 uur ff het oude blokje eruit gevist. Dus kan as maandag meteen de andere erin en zal Danielle ontgroent worden in het sleutelen van eenden. Ik denk dat ik die extra handjes ff nodig heb om het nieuwe blok terug te plaatsen ivm de priseas enzo.

De hele buurt heeft nu tenminste gezien hoe snel je een eend sloopt. :lol:

En Tim, ik kan straks helaas geen rookgordijnen meer aanleggen denk ik. Dus dan moet het van mijn rij-eigenschappen af gaan hangen om de politie af te schudden. :twisted:
PuNk RoCK LosEr

Punky
Addicted user
Addicted user
Contacteer:

Bericht door Punky » di 4 jul, 2006 12:53

Punky is back on the road.

Ligt nu een ander blokje (met puntjes) en deze start meteen en rijdt goed.

Van de week nog ff proberen met de klapkar, maar een heel stuk 120 was geen probleem. 8)
PuNk RoCK LosEr

Plaats reactie