Wie o wie kan mij helpen.
Wat is nu het probleem:
Mijn blokje verliest vermogen wanneer ik er 120 mee wil rijden, dit gaat de eerste minuten goed, maar op den duur loopt de km-stand terug. Het vreemde is dat het blokje nog wel lijkt te reageren op het gas, maar geen trekkracht meer heeft. Oververhitting??? (ik heb dit probleem eerder gehad, toen ik met de wintergril naar Operatie Nachtvlucht ree. Wintergril eraf en hij deed het weer goed). Daarom vandaag de ontsteking (123 standaard) opnieuw gesteld en kleppen gecontroleerd. Ook onderste koelbeplating er half algehaald en vet vrij gemaakt met remmenreiniger. Oliekoeler was schoon. Vervolgens alles weer in mekaar gezet en gereden, maar het euvel doet zich dan nog steeds voor.
Langs de snelweg onder de kap gekeken. Niet veel bijzonders te zien, al lijkt de voetpakking van de carb ietsjes last te hebben gehad van de warmte. Deze lijkt aan de voorzijde iets gesmolten, maar oogt nog wel dicht.
Elke keer als ik dan na een aantal seconden weer wil aanreden lijkt de euvel over te zijn. Met 100 kan ik hele afstanden rijden zonder problemen.
Het probleem doet zich dus alleen voor bij volle belasting.
Ik hoop dat het bovenstaande een beetje te begrijpen is???
Wie o wie kan mij helpen en heeft een tip om dit te kunnen verhelpen of is dit het teken dat ze zuigerveren echt OP zijn???