Mijn auto trilde ook enigszins in het stuur vanaf 110 km/u, na montage van nieuwe velgen (die ik overigens niet kocht als oplossing voor het trillen, wat je natuurlijk ook nog zou kunnen doen

Niet ieder bandenbedrijf heeft die adapters.......the Nosepicker schreef:Uitbalanceren van de wielen (moet gewoon kunnen, daar zijn adapters voor die op het balanceerapparaat gezet kunnen worden, maar das (te veel) werk voor de nitwit van de [geen negatieve reclame op 2cv.nl] )
Ze hebben ze wel, maar weten vaak niet hoe ze die dingen goed moeten gebruiken. Daarnaast kost de ombouw van het apparaat gewoon even tijd, het moet wel goed gebeuren. En omdat de meeste eenden-rijders zoveel mogelijk zelf doen (lees: geen grote klant zijn voor een garagebedrijf) is het voor een garagebedrijf niet heel interessant om het apparaat speciaal om te bouwen. Voor 'vaste klanten' zijn de meeste bedrijven sneller bereid om het apparaat om te bouwen. En ik geef ze groot gelijk, als garagebedrijf moet je gewoon goed op je omzet letten. De marges zijn erg klein...leo top schreef:Niet ieder bandenbedrijf heeft die adapters.......the Nosepicker schreef:Uitbalanceren van de wielen (moet gewoon kunnen, daar zijn adapters voor die op het balanceerapparaat gezet kunnen worden, maar das (te veel) werk voor de nitwit van de [geen negatieve reclame op 2cv.nl] )