Zo, het was zaterdag weer een mooi dagje. Wel lamme pootjes aan het einde van de dag, maar dat hoort erbij. Kwam in de rij voor de ingang al bekenden tegen dus ben niet eens meer wezen kijken waar de luitjes van 2cv.nl stonden. Heb op een gegeven moment wel die rode en blauwe verbouwde eenden (waarvan in deze topic foto's staan) naar achteren zien rijden (
maar gepimpte 2cv's is niet mijn smaak dus niet achteraan gegaan).
Heb nauwelijks foto's van de auto's etc. gemaakt omdat die toch van tich sites zijn af te plukken. De aanwinsten waar ik erg blij mee ben vanwege de prijs zijn:
Zag 2ehands vraagbaak voor laatste type eend liggen voor 20 euro. Eerst maar even verder gekeken. Kwam ik hem nieuw tegen voor 2 euro
Verder nog deze folders gekocht voor 3 euro per stuk. JA, OOK DIE MIDDELSTE!!
Bij de EEEC gratis wat jaargangen meegenomen
Verder nog ontbrekende citroexperts (1 euro per stuk), een paar gekocht die ik toch al bleek te hebben. Voor en achterbumper met rosetten. Twee achterkleppen waarvan 1 met dakarrek. Wat klein eendenspul, rubbertjes e.d. en het boek 'Citroen in Nederland'.
Had mn schoolbord-achterklep op mn eend gehangen met wat ludieke teksten erop. De keren dat ik naar mn eend liep zag ik mensen er foto's van maken. Vergeten zelf te doen dus maar even kijken of iemand een foto van mn eend op zn site heeft staan.
Ongetwijfeld hebben jullie binnen allemaal die totaal gerestaureerde SM gezien. Stonden heel wat mensen bij te kwijlen. Was een contrast met de stand van Blauw 2cv cars aan de andere kant van het gangpad. Tsjonge zeg, wat was die Bijou verkracht....