Pagina 2 van 2

Geplaatst: ma 18 jun, 2007 18:43
door Joos
Yannick schreef: Een 2cv was toen voor Citroën al lang geen hoofdactiviteit meer. Nooit geweest, maar toen zeker niet.
Dat klopt niet helemaal denk ik, de research naar nieuwe technieken zal niet door de DS-rijders alleen betaald zijn...

Geplaatst: ma 18 jun, 2007 19:29
door Yannick
Ze verkochtten goed, wil niet zeggen dat het een hoofdactiviteit is :wink: Waarmee ik niet wil zeggen dat Citroën het geen belangrijk model vond, zeker in de jaren 60 was de 2cv (in de benelux en daarbuiten) in de fleur van zijn leven.

Geplaatst: do 21 jun, 2007 10:55
door Twécévé
Ik heb een eend uit 87 en die roest echt onder je kont vandaan. Elke keer duiken er weer opnieuw plekken op. Je kunt eigenlijk wel 2 jaarlijks een budget voor laswerk uittrekken.

Mnbroer heeft nog een eend uit jaren 50 en 60, die zijn veel harder.

Geplaatst: do 21 jun, 2007 11:17
door backfire
Ach valt best mee, hoeveel wagens van 20 jaar rijden er nu nog? De meeste fiat's van 87 bestaan al niet meer. Wat overblijft zijn BMW's en dat soort merken. Nee voor de tijdsgeest vind ik een eend het stiekum toch lang volhouden. Volgens mij vergeten we al snel dat de jongste eend ook al weer zo'n 20 jaar oud is en ze worden er niet jonger op. ;)