Pagina 2 van 10
Geplaatst: wo 18 jul, 2007 17:04
door Punky
Ik zie net dat ik ook een van de koelslangen die door het spatbord naar buiten gaan mis. En ook net aan de kant van de HRC. Dat zal ook wel invloed hebben denk ik op de (slechte) HRC. Verhit alles nog lekker extra.
Dus ook op mijn to-do-lijstje. Slang terugplaatsen.
Geplaatst: wo 18 jul, 2007 17:12
door backfire
Nou het zal iets schelen, maar je remmen worden veel heter dan dat kleine beetje extra warmte van je blokkie.
Geplaatst: wo 18 jul, 2007 18:36
door Punky
Het kan misschien net genoeg schelen dat ik nu merk dat mijn HRC slecht is, dus vervangen doe ik sowieso. Niet klooien met remmen.
Geplaatst: wo 18 jul, 2007 18:39
door backfire
Goed bezig, laat je ook weten hoe het uitpakt? suc6 met sleutelen.
Geplaatst: wo 18 jul, 2007 18:41
door Punky
Ik laat zeker weten hoe het afloopt, maar dat zal pas zijn ergens in Augustus. Eerst vakantie (zonder eendje).
Geplaatst: di 31 jul, 2007 20:02
door Punky
Vandaag samen met P.Senior de nieuwe HRC ingebouwd die ik vanuit Cassis had meegenomen. Hij remt nu een stuk harder dan met de oude remcilinder. Ik hoop nu dat het probleem opgelost is. Moet nog een keer een lange sportieve rit maken. Maar kwam er vandaag achter dat mijn gemonteerde Y-pijp (ipv 1ste demper) tegen de remschijf aanliep en zo al wat staal heeft zitten schuren. Dit zal ook verklaren dat hij bij de eerste proefrit minder hard liep met deze pijp. Maar gelukkig is het staal niet door en anders is ie nog wel te lassen op die plek. Alles staat nu nog half in mekaar in de schuur. Dus deze week de spatborden er weer op en rijden maar.
Geplaatst: di 31 jul, 2007 20:46
door Lelijke Eend
Heb je behalve LHM ververst ook doorgespoeld ? Wellicht zit er nog oude LHM (met water!) in je leidingen.
Geplaatst: di 31 jul, 2007 21:06
door Punky
Dat had ik eerder al gedaan. dus alle LHM die erin zit is nu een 1 maand oud max. Mar door het ontluchten is vermoedelijk alles wel weer ververst.
Geplaatst: di 31 jul, 2007 21:14
door Lelijke Eend
Vermoedelijk ? Ik zou voor alle zekerheid even 85 keer op het rempedaal trappen om alle vuil er uit te pompen. Baadt het niet, schaadt het niet.
Geplaatst: wo 1 aug, 2007 09:04
door backfire
LHM met water? die snap ik niet.
Geplaatst: wo 1 aug, 2007 10:02
door Punky
Geloof me, als er schone LHM uit de uitgangen van de leidingen komen zonder luchtbellen dan heb ik er alle vertrouwen in dat alles goed zit.
Geplaatst: wo 1 aug, 2007 10:46
door backfire
Hey ik heb wat gemist, Cassis? Y-pijp? Daar hebben we volgens mij nog niets van gezien hier!
Geplaatst: wo 1 aug, 2007 10:50
door Punky
Staat toch een link naar een hele serie foto's hier ergens op het forum van Cassis. En die pijp heb ik van een Le patron rijder overgenomen net voor mijn vakantie.
Geplaatst: wo 1 aug, 2007 11:44
door backfire
Haha, nee bedoel niet de foto's van cassis, maar foto's van je uitlaat, daar hebben we (ik) nog niets van gezien.
Geplaatst: wo 1 aug, 2007 19:29
door Punky
Voorproefje. Zal morgen foto's maken van de gemonteerde versie. Spatborden liggen er toch nog af.