Voor de motorbeplating heb ik de metalen versie gebruikt, dit omdat de ruberen naar mijn idee al te ver heen zijn.
De metalen versie zag er nog goed uit, deze moest alleen nog geverfd worden.
Ja ik weet het, wit wordt vies. De beplating is in de tussentijd ook al gemonteerd. Mijn ouders zijn ook al op vakantie
geweest zodat ik de ruimte had om de velgen schoon te maken en te schilderen. Deze zijn nu voorzien van nieuwe banden (Toyo).
De onderdelen die ik nog miste voor het chasis en de koets die heb ik binnen gekregen. Dus het chasis staat nu weer op zijn wielen
en is ook al bijna klaar. Op een paar kleine dingetjes na.
Mijn pa heeft in de tussentijd de koets verder aangepakt. Hier zit nu de bodem weer in, nog wel maar met een paar puntjes
zodat we de maten kunnen controleren. Als het goed is gaat hij hem nog voor zijn vakantie afmaken zodat ik de koets kan gaan schilderen als hij weg is.
Weet iemand toevalig waar het rooster voor dient voor de ventilator van de motor?.
Ik heb nu namelijk zo'n kruis gemonteerd zonder rooster, het enige nu dat ik kon bedenken is dat je je vingers er dan niet in kan steken.
Voor bladeren en ander groot vuil wordt als het goed is tegen gehouden door het rooster in de motorkap.
Foto's: