Even voorstellen en het verhaal van de..... (update!)
- Hanzzl69
- Spelleider Forum Trofee
- Contacteer:
Welkom!
Ik heb geen idee of een eend onveilig is. Ik zit hier nog en m´n eend staat nog heel naast het huis, en dat wil ik nog even zo houden.
`Men´ zegt dat de eend meestal lichter is dan de auto die de eend aanrijdt. Daardoor zou de eend weggestuitert worden en daarbij redelijk intakt blijven zodat je het nog na kan vertellen. De kreukelzones voor en achter inderdaad ...
Ik denk dat een botsing aan de zijkant ons het leven kost. Dus dat doen we maar niet.
De eerder gemaakt vergelijking met motorrijden is een goede, ik rij ook met ogen in mijn achterhoofd en erg defensief. De essentie is simpel: KIJKEN, KIJKEN en nog eens KIJKEN!!!! En als een ander door je achterbumper heen wil ...., ga je gang, ik maak me niet druk.
Een goede rijschool leert je dat ook.
Dit alles weegt niet op tegen de lol die je van een eend hebt, die is onbetaalbaar! Goede keus, mevrouw!
Ik heb geen idee of een eend onveilig is. Ik zit hier nog en m´n eend staat nog heel naast het huis, en dat wil ik nog even zo houden.
`Men´ zegt dat de eend meestal lichter is dan de auto die de eend aanrijdt. Daardoor zou de eend weggestuitert worden en daarbij redelijk intakt blijven zodat je het nog na kan vertellen. De kreukelzones voor en achter inderdaad ...
Ik denk dat een botsing aan de zijkant ons het leven kost. Dus dat doen we maar niet.
De eerder gemaakt vergelijking met motorrijden is een goede, ik rij ook met ogen in mijn achterhoofd en erg defensief. De essentie is simpel: KIJKEN, KIJKEN en nog eens KIJKEN!!!! En als een ander door je achterbumper heen wil ...., ga je gang, ik maak me niet druk.
Een goede rijschool leert je dat ook.
Dit alles weegt niet op tegen de lol die je van een eend hebt, die is onbetaalbaar! Goede keus, mevrouw!
Hanzzl69
Ex eigenaar van een 2cv6 Club, 1985
Ex eigenaar van een 2cv6 Club, 1985
-
- Gebruiker
- Contacteer:
Ik heb net een rijles geplant op 18 april, me eerste rijles feest! hahasiemen schreef:en nu horen we niks meer van hem?
en succes met het halen van je rijbewijs.
die examen in heerenveen zijn nog niet zo gemakkelijk helaas...
Theorie heb ik bijna al onder de knie, heb 3 dagen achter elkaar theorie zitten te oefenen op het internet haha. Ik heb eigenlijk stiekem leren rijden in de DS van mijn ouders (van de oprit af enzo) Dus zie vanzelf wel hoe het gaat : )
-
- Moderator
succes met je rijbewijs, en gewoon een eend kopen, niet luisteren naar mensen die het afraden Ik had tot mijn 20e ook nog nooit in een eend gezeten en nu ik sinds een jaar een acadiane heb wil ik niet meer zonder!
PS mooi glimmend die DS
PS mooi glimmend die DS
Laatst gewijzigd door Francois op di 18 mar, 2008 00:14, 1 keer totaal gewijzigd.
Citroën AZU 1968
Mercedes L319D 1965
Mercedes L319D 1965
- BasvanEerden
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
-
- Gebruiker
- Contacteer:
Ik heb de ergste verhalen van mensen gehoord en ben nog steeds niet van gedachten veranderd dus een eend it will be!Francois schreef:succes met je rijbewijs, en gewoon een eend kopen, niet luisteren naar mensen die het afraden:) Ik had tot mijn 20e ook nog nooit in een eend gezeten en nu ik sinds een jaar een acadiane heb wil ik niet meer zonder!
PS mooi glimmend die DS
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
-
- Veelvuldig poster
welkom en alvast succes gewenst met je rij examen.
en over de veiligheid van de 2cv, ik heb er drie totall loss gereden , waarvan 1 keer echt een enorme klapper was. als ik toen mijn riem om had gehad, was ik er waarschijnlijk zonder kleerscheuren vanaf gekomen. nu was m'n spijkerbroek gescheurd, 4 hechtingen in m'n knie en 18 in m'n gezicht (voorruit eruit gekopt). kijk maar hoe die eend eruit zag, en ik kon gewoon (bloedend) uitstappen. nou ja, ok, hinken .
en over de veiligheid van de 2cv, ik heb er drie totall loss gereden , waarvan 1 keer echt een enorme klapper was. als ik toen mijn riem om had gehad, was ik er waarschijnlijk zonder kleerscheuren vanaf gekomen. nu was m'n spijkerbroek gescheurd, 4 hechtingen in m'n knie en 18 in m'n gezicht (voorruit eruit gekopt). kijk maar hoe die eend eruit zag, en ik kon gewoon (bloedend) uitstappen. nou ja, ok, hinken .
2cv6 1985, BX 1.9 TRI break