Inhouden bij optrekken en afslaan
-
- Regelmatige poster
@thadeez
Ben nog wel erg benieuwd wat je oplossing nou was voor je probleem.
Ik heb nu ook zoiets maar dan enkel op LPG.
Op benzine blijft ze prima stationair draaien maar op LPG kan ze zomaar helemaal "dood vallen". Soms kan ik het nog redden met veel spelen met het gas maar meestal lukt dit niet. atrten kan dan enkel nog maar op benzine. Loopt dan meteen prima en daarna op LPG ook geen probleem. Totdat ze weer stationair moet gaan draaien natuurlijk.
Er zit net een nieuwe bobine in en 123. Met puntjes deed ze dit trouwens ook.
Ben nog wel erg benieuwd wat je oplossing nou was voor je probleem.
Ik heb nu ook zoiets maar dan enkel op LPG.
Op benzine blijft ze prima stationair draaien maar op LPG kan ze zomaar helemaal "dood vallen". Soms kan ik het nog redden met veel spelen met het gas maar meestal lukt dit niet. atrten kan dan enkel nog maar op benzine. Loopt dan meteen prima en daarna op LPG ook geen probleem. Totdat ze weer stationair moet gaan draaien natuurlijk.
Er zit net een nieuwe bobine in en 123. Met puntjes deed ze dit trouwens ook.
Gezocht ; Dyane en Visa 1.7 D
-
- Regelmatige poster
is absoluut de stationaire sproeier.
Klacht komt mij zo ongelooflijk bekent voor!!
Heb mij ooit een kreuk gezocht naar de oorzaak en 1 dag voor de vakantie kwam ik er achter.
Is al lang geleden, maar weet nog precies hoe blij ik was dat ik de oorzaak gevonden had.
Het is een zwaar irritante storing.
Succes in ieder geval!
greetz
Klacht komt mij zo ongelooflijk bekent voor!!
Heb mij ooit een kreuk gezocht naar de oorzaak en 1 dag voor de vakantie kwam ik er achter.
Is al lang geleden, maar weet nog precies hoe blij ik was dat ik de oorzaak gevonden had.
Het is een zwaar irritante storing.
Succes in ieder geval!
greetz