vraagprijs koetsje
-
- Beginner
- Rens
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Dezelfde koets als deze???
Persoonlijk lijkt mij 200 euro nogal veel! (ik zou het er ieg niet voor over hebben) Een deal met een doos wijn of krat bier lijkt mij realistischer....
Succes er mee!
Persoonlijk lijkt mij 200 euro nogal veel! (ik zou het er ieg niet voor over hebben) Een deal met een doos wijn of krat bier lijkt mij realistischer....
Succes er mee!
2cv6 club '80, klik voor meer info over de eend!
- Rens
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Dan moet er nog wel 350 kg aan oud ijzer aan zitten!siemen schreef:nou voor schroot prijs brengt ie al 60 euro op

-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
-
- Moderator
Wel een kratje Pitt, Hobbs of Jaeger dan, anders wordt het een duur koetsje..backfire schreef:inderdaad hele goede deal, meteen doen. Als he t de koets is van de foto dan zou ik er inderdaad een kratje bier voor geven, meer niet.

Als er iemand 200,- biedt zou ik niet te lang treuzelen. Én hopen dat de bieder hier niet meeleest!

't Is wel een koets met deurtjes erbij lees ik. Dat maakt de koets weer wat interessanter.
In the beginning the Universe was created. This has made a lot of people very angry and has been widely regarded as a bad move.
Douglas Adams
Douglas Adams
-
- Beginner
de man heeft afgehaakt omdat ie een goede koets kon kopen voor weinig ik weet dat het aso is om hier iets aan te bieden maar hij moet echt weg als iemand hem wil met de deuren erbij 2 zijn slecht en 2 met een beetje werk . het mag allemaal in een keer voor 100 euro . het staart stuk links is helemaal goed tot aan de bovenste lijst en er zitten nog een paar andere goede stukken in 100 euro wil ik er voor hebben want dan kan ik nieuwe bodemplaatjes kopen voor mn nieuwe koets en die wil ik af hebben het is namelijk een verrassing voor iemand . kortom ben je geintreseerd meld het even
- Rens
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
HMmm, ... ik kreeg laatst gewoon 17 cent per kilo ....siemen schreef:oud rot chassis = 75 a 80 euro waar bij oud ijzersiemen schreef:
nou voor schroot prijs brengt ie al 60 euro op
Dan moet er nog wel 350 kg aan oud ijzer aan zitten! (gezien de oudijzerprijs van 17 cent

-
- Las Expert
- Contacteer:
dan ben je bij de verkeerde.
hier in friesland word het oud ijzer dik betaald, allemaal erg leuk natuurlijk maar nieuw staal is ook al erg duur!
maar goed al krijg je er 50 a 60 euro dan moet je hem gauw weg doen!
de meeste koetsen krijg je een krat bier voor! want ja laten we eerlijk zijn wij gooien geen koetsen bij het oud ijzer omdat we met z'n allen liefhebbers zijn en gewoon te zonde vinden.
hier in friesland word het oud ijzer dik betaald, allemaal erg leuk natuurlijk maar nieuw staal is ook al erg duur!
maar goed al krijg je er 50 a 60 euro dan moet je hem gauw weg doen!
de meeste koetsen krijg je een krat bier voor! want ja laten we eerlijk zijn wij gooien geen koetsen bij het oud ijzer omdat we met z'n allen liefhebbers zijn en gewoon te zonde vinden.
azu-b 250 1973
ami 6 1968
2cv AZAM
Berlingo
dyane 1970
ami 6 1968
2cv AZAM
Berlingo
dyane 1970
- Rens
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Helemaal mee eens! En als je er iemand kan helpen, .. is dat ook leuk!
Leeft t oude eendje weer een beetje verder in een ander!