vraagprijs koetsje
-
- Beginner
vraagprijs koetsje
hallo ,
ik heb een koets staan die van mn eend af komt ik heb een koets in goede staat gekocht dus blijft de slechte ( dorpels , bodem van voor naar achter verrot , in de dakstijlen nog lelijke plekken en naast de achterlichten een gat) over. misschien is dit nog iets voor iemand die zelf kan lassen ? nou is mijn vraag kan ik deze koets nou beter gewoon weggooien of verkopen en wat voor prijs kan ik er voor vragen ?
ik heb een koets staan die van mn eend af komt ik heb een koets in goede staat gekocht dus blijft de slechte ( dorpels , bodem van voor naar achter verrot , in de dakstijlen nog lelijke plekken en naast de achterlichten een gat) over. misschien is dit nog iets voor iemand die zelf kan lassen ? nou is mijn vraag kan ik deze koets nou beter gewoon weggooien of verkopen en wat voor prijs kan ik er voor vragen ?
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Re: vraagprijs koetsje
Klinkt als een koets met behoorlijk wat werk. Gratis is altijd de beste vraagprijs voor zulke dingen en een pak leuker dan zomaar weggooien.
-
- Belgisch Meester Lasser
- Contacteer:
Mmmm mischien wat pic's nemen van de slechte stukken en hier opgooien .
per opbod van pilsjes of zo zeg maar wat , want ik kom net uit de forum kroeg.
dus ik weet het niet goed allemaal meer .
moest mezelf moet in drinken voor wat te kunnen kletsen maar was een rustige avond vandaag,dus was alleen maar zuipen en zo mooi was die barmoeder ook weer niet .
denk dat ik beter men nest ik kruip *hips*
per opbod van pilsjes of zo zeg maar wat , want ik kom net uit de forum kroeg.
dus ik weet het niet goed allemaal meer .
moest mezelf moet in drinken voor wat te kunnen kletsen maar was een rustige avond vandaag,dus was alleen maar zuipen en zo mooi was die barmoeder ook weer niet .
denk dat ik beter men nest ik kruip *hips*
see you when you see me
-
- Beginner
-
- Contacteer:
- Eendeke
- Veelvuldig poster
koets!
Gratis gaat wel lukken hoor, kan ik uit ervaring zeggen (bartje???????)
Bij mij is hij alleen nog steeds niet los, omdat ik nu al meer dan een week elke dag bezig ben met mijn goede (die ook aardig slecht begon te worden!!!)
Morgen ga ik al lakken!!!
Moet dus nog steeds kijken wat er met de rode gaat gebeuren haahah!
MVG BOB
Bij mij is hij alleen nog steeds niet los, omdat ik nu al meer dan een week elke dag bezig ben met mijn goede (die ook aardig slecht begon te worden!!!)
Morgen ga ik al lakken!!!
Moet dus nog steeds kijken wat er met de rode gaat gebeuren haahah!
MVG BOB
-
- Beginner
ik heb nog eens zitten denken . wij hebben ook nog een traction avant staan . maar die start niet waarschijnlijk is het de startmotor die gereviseerd moet worden. alleen heb ik niet veel ervaring met een traction . iemand met verstand van de traction en die mij wil helpen met het lopend maken en reviseren van mij startmotor? mag de koets hebben
-
- Contacteer:
-
- Beginner