'k heb er ook nog wel eentje voor joumelloyello schreef:Als ze jou nou echt in de weg liggen, geef dan tzt een seintje.
Ik heb er een paar maar niet genoeg voor een complete azu. Hoeveel ik er nog moet hebben weet ik pas als ik weer bij de azu kan komen.
(Die staat achter heel veel andere zooi te wachten totdat de garage staat en ik mij wentel in de weelde van een garage met restauratieplek).
Voor de experts op het gebied van VELGEN!
beter 1 kitcar in de schuur, dan 10 eenden op de sloop
-
- Belgisch Meester Lasser
- Contacteer:
-
- Gebruiker
Laat ik nou toch 9 november mijn verjaardag vieren!leo top schreef:'k heb er ook nog wel eentje voor joumelloyello schreef:Als ze jou nou echt in de weg liggen, geef dan tzt een seintje.
Ik heb er een paar maar niet genoeg voor een complete azu. Hoeveel ik er nog moet hebben weet ik pas als ik weer bij de azu kan komen.
(Die staat achter heel veel andere zooi te wachten totdat de garage staat en ik mij wentel in de weelde van een garage met restauratieplek).
Vroemvrotpruttel.
. __ ø.___o
(O_\D/___O)
. __ ø.___o
(O_\D/___O)
dat komt overeen met die van mij....melloyello schreef:Laat ik nou toch 9 november mijn verjaardag vieren!leo top schreef:'k heb er ook nog wel eentje voor joumelloyello schreef:Als ze jou nou echt in de weg liggen, geef dan tzt een seintje.
maar zo zie je voor je het weet kom je om in deze velgen!
onder druk wordt alles vloeibaar
-
- Gebruiker
- Contacteer:
Ik heb mij laten vertellen dat de normale 115/15 banden op de oude R400 velgen passen, het lijkt me erg stug.
Graag jullie mening hierover.
Zijn er nog tips waar ik het goegkoopste aan michelin banden 115/r400 kan komen? Heb al geinformeerd in Frankrijk, maar dat scheelt niets met hier en daar zeggen ze dat 115/r400 niet meer bestaat en dat 115/15" de vervanger is.
Graag jullie mening hierover.
Zijn er nog tips waar ik het goegkoopste aan michelin banden 115/r400 kan komen? Heb al geinformeerd in Frankrijk, maar dat scheelt niets met hier en daar zeggen ze dat 115/r400 niet meer bestaat en dat 115/15" de vervanger is.
Gr. Marc
2cv az 1963
2cv6 special 1981
peugot 306 break 2002
2cv az 1963
2cv6 special 1981
peugot 306 break 2002