Voor de experts op het gebied van VELGEN!
Voor de experts op het gebied van VELGEN!
Waar zijn deze velgen origineel van, ze wijken af van de laatste 2cv6 velgen zover ik kan zien op een aantal onderdelen namelijk:
- De bolling in het midden is echt rond en niet afgevlakt.
- De binnen kant en buiten kant zijn niet ge-puntlast maar soort van gepopnagelt
- geen hub dus moet een binnen band in
- in de huidige velg zit er een extra randje aan de buitenkant die hierbij ontbreekt
Foto's hier onder:
- De bolling in het midden is echt rond en niet afgevlakt.
- De binnen kant en buiten kant zijn niet ge-puntlast maar soort van gepopnagelt
- geen hub dus moet een binnen band in
- in de huidige velg zit er een extra randje aan de buitenkant die hierbij ontbreekt
Foto's hier onder:
onder druk wordt alles vloeibaar
- Tom Duckpower
- Moderator
- Contacteer:
-
- Moderator
Ja, leuk voor in de huiskamer....the Nosepicker schreef:'t Is meer dan 40 jaar oud, 't is roestig en 't komt uit Frankrijk.
Dat heet tegenwoordig 'brocante' en is "dus" duur..
mijn schuur stroomt over met spullen en moet echt ruimen...
Dus wat is zoiets waard? redelijkerwijs.
Ik heb er 4 met “nostalgische bruine plekken” maar ik denk dat ze na stralen er nog best goed uit zouden komen.
-
- Moderator
Nieuw ligt tussen de 50 en 60 euri,
gebruikt? Wat de gek ervoor geeft. 4 nostalgisch roestige velgen is tientjeswerk en dan ben ik optimistisch.
Tel je de tijd voor stralen, primer en lakken, dan zit je al gauw boven de 50,-.
gebruikt? Wat de gek ervoor geeft. 4 nostalgisch roestige velgen is tientjeswerk en dan ben ik optimistisch.
Tel je de tijd voor stralen, primer en lakken, dan zit je al gauw boven de 50,-.
In the beginning the Universe was created. This has made a lot of people very angry and has been widely regarded as a bad move.
Douglas Adams
Douglas Adams
- André Post
- Heavy user
-
- Gebruiker
Als ze jou nou echt in de weg liggen, geef dan tzt een seintje.
Ik heb er een paar maar niet genoeg voor een complete azu. Hoeveel ik er nog moet hebben weet ik pas als ik weer bij de azu kan komen.
(Die staat achter heel veel andere zooi te wachten totdat de garage staat en ik mij wentel in de weelde van een garage met restauratieplek).
Ik heb er een paar maar niet genoeg voor een complete azu. Hoeveel ik er nog moet hebben weet ik pas als ik weer bij de azu kan komen.
(Die staat achter heel veel andere zooi te wachten totdat de garage staat en ik mij wentel in de weelde van een garage met restauratieplek).
Vroemvrotpruttel.
. __ ø.___o
(O_\D/___O)
. __ ø.___o
(O_\D/___O)
-
- De Forumbelg
Het is ouder en ziet er anders uit dan een moderne velg, maar het is daarom niet meer waard. Er zijn wel mensen die ernaar zoeken om hun auto tot in de puntjes origineel te maken. Maar ik zou zoiets eerder gratis weggeven dan er nog geld voor vragen.
Ik heb er in ieder geval al 5 voor mijn Dyane, dus ik kan ze niet gebruiken.
Yannick
Ik heb er in ieder geval al 5 voor mijn Dyane, dus ik kan ze niet gebruiken.
Yannick
Dyane 6 1972, 2cv AZL3 1963
nou, door dat ze geklonken zijn was dat ook het enige waar ik wat in zag..backfire schreef:Ik zal maar niet zeggen dan, dat ik er 3 heb en 2 daarvan met 1 inch verbreed zijn.
je hoeft je daar niet voor te schamen geloof ik...er zijn er nog genoeg van als ik het bovenstaande lees.
een kennis zat er al op te azen, hij mag ze best hebben maar ik wilde zeker weten dat ik geen bijzonderheid weg deed en er later spijt van kreeg.
Laatst gewijzigd door gillis op ma 20 okt, 2008 19:56, 1 keer totaal gewijzigd.