Pagina 2 van 3
Geplaatst: ma 9 feb, 2009 09:21
door Charleston 88
Het kan ook iets eenvoudigs zijn, zoals bijv. het rammelen van een kleptuimelaarasje. Met name de onderste kleine boutjes met de ovale kop kunnen wel eens niet goed vast zitten. Dan hoor je ook zo'n geratel.
Succes ermee,
Geplaatst: ma 9 feb, 2009 10:32
door Ramon
na 3 km rijden pas!
Geplaatst: ma 9 feb, 2009 18:26
door Charleston 88
Ramon,
wat bedoel je met "na 3 km rijden pas"?
Geplaatst: ma 9 feb, 2009 18:28
door Ramon
mijn kloppend geluid hoorde ik ook niet in begin pas toen ik 3 km gereden had begon ik het te horen! balen want dan heb je net Alles afgebouwd
Geplaatst: ma 9 feb, 2009 22:38
door björn
zo ik ben deez voor
maar we hebben het probleem gevonden
aan hem de eer om te vertelen wat het is
Geplaatst: ma 9 feb, 2009 22:44
door Punky
Is dit een Teaser ofzo???
Maar het waren de kleppen...

Geplaatst: ma 9 feb, 2009 22:46
door tha pip
mwa...nee niet de kleppen...was ook binnen 15 min. opgelost...
Geplaatst: ma 9 feb, 2009 22:47
door björn
hahaha
Geplaatst: ma 9 feb, 2009 22:48
door Bartje

kleppen wel gesteld, maar niet vast gezet? Dus snel verlopen en toen kwam dat geluid?
Opgelost!
Geplaatst: ma 9 feb, 2009 23:33
door Deuche Fester
Haha! Ok, hier de ontknoping! De nieuwe rekbouten om het vliegwiel vast te zetten, zaten allemaal los! Dus er was erg veel speling op het vliegwiel!
Vastgedraaid, motor teruggezet aan de versnellingsbak, even gestart om te kijken of het geluid terug kwam en tadaaa! opgelost!
Morgen de rest in elkaar zetten, en de eerste testrit maken!

Bedankt voor alle reacties zover!
Geplaatst: ma 9 feb, 2009 23:50
door TB
Bijzonder zeg. Zijn ze uit zichzelf losgekomen of zijn ze niet goed vast gezet? Met een momentsleutel bedoel ik dan.
Ik hoop voor je dat dit het tikken heeft veroorzaakt. Je wordt er niet blij van als je het blok weer uit elkaar zou moeten halen.
Geplaatst: di 10 feb, 2009 07:23
door björn
op de momentsleutel word lastig
het zijn inbus bouten en die hebben we niet voor een momentsleutel
maar verzin wel iets om ze nog eens aan tedraaien
beetje locktide of een pijp op de inbussleutel
maar het was wel knullig om te ontdeken dat ze na 20 min los warren getrild
Geplaatst: di 10 feb, 2009 08:25
door robin2cv
De orginele zijn niet met een inbuis kop maar gewoon een 6kant.
robin
Geplaatst: di 10 feb, 2009 08:31
door Deuche Fester
robin2cv schreef:De orginele zijn niet met een inbuis kop maar gewoon een 6kant.
robin
Klopt maar dit waren nieuwe, omdat afgeraden werd mijn oude te gebruiken.
Geplaatst: di 10 feb, 2009 08:32
door robin2cv
Inderdaad in de vraagbaak staat dat je nieuwe moet gebruiken.
Ik heb de mijne nu voor de 2de maal herbruikt.
Hopenlijk houden ze het.
Robin