Reparatieverslag Pickup na ongeluk
- Erikjan
- Heavy user
- Contacteer:
Wat een reacties
de bumpers zijn van RVS, de voor bumper gepolijst door Peter van ABS na dat eerst de vouwen die er in zitten door het persen in de mal er uit zijn geslepen. De achter bumper is een handgemaakte lichtbak van geborsteld rvs plaatmateriaal. Dus de optie van buitenrand in de kleur van de bumpers valt af. Ik denk dat wit met de zelfde kleur als de koets wel mooi kan zijn. Zal morgen op mn werk is vragen of iemand even een foto kan bewerken in die kleur.

-
- Belgisch Meester Lasser
- Contacteer:
-
- Contacteer:
-
- Gebruiker
- Erikjan
- Heavy user
- Contacteer:
Rust en tijd... Dat is dus het probleem. Maar inderdaad alles is te maken
.
Hier weer een update:
Ik heb het koelkapje van de dynamo gelijk maar even aangepakt. Die er op zat won nou niet bepaald de schoonheidsprijs. Daar zat een gat in om hem passend te maken onder de ribbelkap.
Deze heb ik open geslepen stukje tussenuit gehaald en weer dicht gelast. Daarna vertind en met lood/tin glad geplamuurd. (eerste keer dat ik dat gebuik dus nog niet spiegel glad) Maar met een laagje hamerslag verf moet het wel mooi worden.

Het chassis staat ook weer op de wielen. De rem en bezineleiding lopen bij dit chassis binnendoor. Ideaal.

Hier weer een update:
Ik heb het koelkapje van de dynamo gelijk maar even aangepakt. Die er op zat won nou niet bepaald de schoonheidsprijs. Daar zat een gat in om hem passend te maken onder de ribbelkap.
Deze heb ik open geslepen stukje tussenuit gehaald en weer dicht gelast. Daarna vertind en met lood/tin glad geplamuurd. (eerste keer dat ik dat gebuik dus nog niet spiegel glad) Maar met een laagje hamerslag verf moet het wel mooi worden.
Het chassis staat ook weer op de wielen. De rem en bezineleiding lopen bij dit chassis binnendoor. Ideaal.
-
- Gebruiker
-
- Contacteer:
- Erikjan
- Heavy user
- Contacteer:
Daar is al eerder een discusie over geweest. Toen heeft zelfs iemand contact opgenomen met AVO, en het bleek dat het niet uitmaakt om dat ze plat liggen. Ik heb ze speciaal met de hoes naar de wielen zitten om dat dan het water er uit loopt. Anders loopt het water in die rubber hoes.
Bij die lips kan het water uit die hoes weglopen om dat er gaatjes in zitten.
Bij die lips kan het water uit die hoes weglopen om dat er gaatjes in zitten.
-
- Contacteer:
-
- Regelmatige poster