Er zit weer vooruitgang in

het onderstel bijna klaar op 1 stuurkogelhoes na, nog even de wielen er onder en hij is weer rollend.
De motor beplating is opnieuw gespoten dit keer in hamerite uit een pot met de compressor gespoten. hoop dat dat langer mooi blijft dan die gamma zooi die ik er vorrigekeer opgespoten heb.
De bodemplaten van de koets ontdaan van de laag tectyl waar de roest al weer door heen kwam. Dit nu ook eerst behandeld met een laag hamerite straks een overspuitbare antisteenslag er op en nog een laag hamerite.
De assen en wieldraagarmen ontdaan van tectyl en in de hamerite geschilderd.
De motorkap is een ander verhaal. Ik heb een andere kap gekocht die ik ga restaureren. Deze is bij de koplamp beugel nog knetter hard. Aleen aan de onderkant bij de sluiting zit wat werk. De oude kap is door de klap gescheurd bij de koplamp beugel ik zag het niet zitten om dat te fixen om dat dat stuk erg in het zicht zit.
Het frame van het bakje begon onder de lak al weer te roesten. Daarom heb ik hem laten stralen en verzinken. Nu nog opnieuw spuiten en dan kunnen de planken er weer in. Ik heb ook gelijk de velgen laten stralen en verzinken.
Dit weekend ga ik weer eens wat foto's schieten het is nu te donker als ik thuis ben.
Wordt vervolgd.
Edit ik wil de velgen in 2 kleuren spuiten zo als die van Joe. Wie heeft een goed idee voor een kleuren combi.