Pagina 2 van 4
Geplaatst: do 26 mar, 2009 22:47
door Erikjan
Wat een reacties

de bumpers zijn van RVS, de voor bumper gepolijst door Peter van ABS na dat eerst de vouwen die er in zitten door het persen in de mal er uit zijn geslepen. De achter bumper is een handgemaakte lichtbak van geborsteld rvs plaatmateriaal. Dus de optie van buitenrand in de kleur van de bumpers valt af. Ik denk dat wit met de zelfde kleur als de koets wel mooi kan zijn. Zal morgen op mn werk is vragen of iemand even een foto kan bewerken in die kleur.
Geplaatst: vr 27 mar, 2009 19:38
door Erikjan
Geplaatst: vr 27 mar, 2009 19:49
door joe_catchou
das weer een lekker kapje kerel

hell yeaaa
stay on the ribbelteam side
Geplaatst: vr 27 mar, 2009 20:04
door Erikjan
Hij is niet helemaal zonder werk hoor, moet aan de onderkant wel wat lassen.

Geplaatst: za 28 mar, 2009 08:56
door Punky
Als dat alles is. Ik heb ze slechter gezien.
Geplaatst: za 28 mar, 2009 13:19
door joe_catchou
zelfs mijnes was veel slechter aan toe .
Geplaatst: za 28 mar, 2009 19:32
door Flevo_Duck
mijn ribbel was bij de lampensteun heuvellandschap en ook onderop maar alles is te maken toch?
Rust en tijd dat is wat je nodig hebt...
Geplaatst: zo 29 mar, 2009 15:30
door Erikjan
Geplaatst: zo 29 mar, 2009 20:50
door Flevo_Duck
ziet er goed uit!!
Maar die strip op de motorkap is die nog te krijgen dan?
Geplaatst: zo 29 mar, 2009 20:52
door Erikjan
Niet nieuw geloof ik. Je moet mazzel hebben dat hij er nog op zit. Dat was bij deze kap het geval. Een hele enkele keer zie je ze nog wel los aangeboden. Misschien een advertentie op marktplaats zetten gezocht.
Geplaatst: zo 29 mar, 2009 22:28
door joe_catchou
leuk het kapje van de alternator .
vraagje je schokdempers horen die zo te zitten met avo's ???
of moeten ze nog omgedraaid worden ??
of loop ik weer te trippen

Geplaatst: zo 29 mar, 2009 22:34
door Erikjan
Daar is al eerder een discusie over geweest. Toen heeft zelfs iemand contact opgenomen met AVO, en het bleek dat het niet uitmaakt om dat ze plat liggen. Ik heb ze speciaal met de hoes naar de wielen zitten om dat dan het water er uit loopt. Anders loopt het water in die rubber hoes.
Bij die lips kan het water uit die hoes weglopen om dat er gaatjes in zitten.
Geplaatst: zo 29 mar, 2009 22:36
door joe_catchou
ow oke leuk te weten of als ik ze krijg dan had ik ze er anders om op staan .
thankx
Geplaatst: ma 30 mar, 2009 10:51
door Jheronimus
Nice

.
Je kachelpot zal bij de eerste x starten wel flink roken door de verf op de uitlaat

.
Geplaatst: ma 30 mar, 2009 11:09
door Erikjan
Het het hele motorblok zal wel een poosje roken. Het kopervet wat op het spruitstuk zit moet ook er af branden. Als de rode verf van de kachelpot er af is gebrand spuit ik dat gedeelte nog zwart met hitte bestendige lak.