Je hebt ook een mooie "sleutel-plek".
Ik vind de foto's erg mooi, vooral die met die twee kratjes Heineken.

Altyd doen!!Bull Frog Bleu schreef:Misschien dan toch maar eens een hele az aanschaffen.
De bumper hebben we ook op een belgische AZ gehad en is geschouwd maar de 86-01-DH is het Kenteken ik heb ook de foto's gevonden van de auto hoe ik hem kocht. ik zeg alvast schrik nietBasvanEerden schreef:Maar je AZ ziet er leuk uit. Maar hij heeft 2 kentekens? Is het andere kenteken nog bruikbaar? Hoe heb je dat zelf gedaan met de primer? Met een compressor?
Nee, mijn Dyane is Bleu Myosotis, dat is vergeet-mij-nietjes blauw. Ook een lichte tint, maar een stuk minder groen dan Bleu Lagune.Flevo_Duck schreef:Okej ik zal het tegen die tijd nog eens in overweging nemen!! is jouw dyane in je avatar Bleu Azurite of is dat ook een Bleu Lagune?
Ik heb nog een geschorst kenteken van een Dyane 6 uit 1971 liggen ben de 2e eigenaar...
Wil daar ook ooit weer eens een rijdende Dyane van maken maar hij is ook Rood zal als het goed is of AC423 of AC424 worden AC424 is wel een mooie fel rode kleur maar dit zijn plannen voor de toekomst...
het kan aan mij liggen, maar in die van mij zie ik totaal geen groen.... toch issie Blue Lagune, AC639, althans sommige stukken nog.Michiel van G. schreef: Nee, mijn Dyane is Bleu Myosotis, dat is vergeet-mij-nietjes blauw. Ook een lichte tint, maar een stuk minder groen dan Bleu Lagune.