De Restauratie van mijn 2CV AZ 1967
-
- Gebruiker
- Berichten: 77
- Lid geworden op: wo 29 okt, 2008 14:59
- Locatie: Emmeloord
De Restauratie van mijn 2CV AZ 1967
Nou een eerste poging om foto's te gaan plaatsen!!!
Laat ik vooraan beginnen ik was al vanaf mijn 16de "besmet" met het virus en kan dan ook met trots zeggen dat mijn eerste auto een Citroën was een blauwe Dyane uit 1983 en die is letterlijk van de sloop gered.
Zie Link(sorry ik krijg het anders nog niet voor mekaar)
Maar nadat ik er heerlijk 2 jaar mee gereden heb en ondertussen voor dagelijks vervoer een Xsara coupe op Lpg had gekocht kon ik het niet laten om verliefd te worden op een oude AZ.
Zie Link(sorry ik krijg het anders nog niet voor mekaar)
Dit is nadat ik alles wat er aan de originele auto verrot was al bij elkaar gezocht is. er zou nog veel volgen
prachtig toch
Een mooie ribbelkap gekocht, samen met mijn eerste liefde
Inmiddels staat hij spuitklaar maar ik wil graag de foto's met jullie delen!!
Pas in de primer!!
De ander ook in de primer
nog meer in het gele goedje
De ribbel helemaal klaar, of hij er uiteindelijk ook opkomt weet ik nog niet(niet origineel hé)
Zijkant mooi in de primer.
Een prachtige grill met uitstekende lamellen.
Voor hier hetzelfde recept.
Kijk hem eens glimmen( zie je de licht jaloerse blik van mijn vader hij mag er met de meeting ook een stukje in rijden hoor)
Mooiste 2cv voorkantje dat er is toch?
Hij staat nu nog erg hoog maar hij zal maar een cm of 4 a 5 max kunnen zakken voor i.v.m de kruiskoppelingen.
Het is enkel stof, want het is een compleet gereviseerd 18pk motortje met het dot4 remsysteem met het bekende glazen potje en ven afstoffen kon geen kwaad.
Alles is nieuw(ook de vliegroest )
Inmiddels is ook dat weer roest vrij en keurig zwart.
Ik zal wel vast jullie teleur stellen, foto's van het opbouwen van het chassis heb ik niet ook niet van het grote restaureren schaam me ook diep!!
Wel heb ik des te meer foto's van het stap voor stap schuren en lichterlijk fijn plamuren en strak maken van schermen en deurtjes.
Wil iemand me dan hetzij via de mail me eens uitleggen hoe ik foto upload?
Edit Jeroen-citroen : alle linkjes veranderd naar werkende foto's
Laat ik vooraan beginnen ik was al vanaf mijn 16de "besmet" met het virus en kan dan ook met trots zeggen dat mijn eerste auto een Citroën was een blauwe Dyane uit 1983 en die is letterlijk van de sloop gered.
Zie Link(sorry ik krijg het anders nog niet voor mekaar)
Maar nadat ik er heerlijk 2 jaar mee gereden heb en ondertussen voor dagelijks vervoer een Xsara coupe op Lpg had gekocht kon ik het niet laten om verliefd te worden op een oude AZ.
Zie Link(sorry ik krijg het anders nog niet voor mekaar)
Dit is nadat ik alles wat er aan de originele auto verrot was al bij elkaar gezocht is. er zou nog veel volgen
prachtig toch
Een mooie ribbelkap gekocht, samen met mijn eerste liefde
Inmiddels staat hij spuitklaar maar ik wil graag de foto's met jullie delen!!
Pas in de primer!!
De ander ook in de primer
nog meer in het gele goedje
De ribbel helemaal klaar, of hij er uiteindelijk ook opkomt weet ik nog niet(niet origineel hé)
Zijkant mooi in de primer.
Een prachtige grill met uitstekende lamellen.
Voor hier hetzelfde recept.
Kijk hem eens glimmen( zie je de licht jaloerse blik van mijn vader hij mag er met de meeting ook een stukje in rijden hoor)
Mooiste 2cv voorkantje dat er is toch?
Hij staat nu nog erg hoog maar hij zal maar een cm of 4 a 5 max kunnen zakken voor i.v.m de kruiskoppelingen.
Het is enkel stof, want het is een compleet gereviseerd 18pk motortje met het dot4 remsysteem met het bekende glazen potje en ven afstoffen kon geen kwaad.
Alles is nieuw(ook de vliegroest )
Inmiddels is ook dat weer roest vrij en keurig zwart.
Ik zal wel vast jullie teleur stellen, foto's van het opbouwen van het chassis heb ik niet ook niet van het grote restaureren schaam me ook diep!!
Wel heb ik des te meer foto's van het stap voor stap schuren en lichterlijk fijn plamuren en strak maken van schermen en deurtjes.
Wil iemand me dan hetzij via de mail me eens uitleggen hoe ik foto upload?
Edit Jeroen-citroen : alle linkjes veranderd naar werkende foto's
Xsara Coupe VTS 1.8 16V
Dyane 0.6 1983
Dyane 0.6 1974
2CV AZ 18PK 1967
Dyane 0.6 1983
Dyane 0.6 1974
2CV AZ 18PK 1967
-
- Veelvuldig poster
- Berichten: 1907
- Lid geworden op: wo 10 sep, 2003 19:33
- Locatie: Brielle
- Contacteer:
hier kun je alleen foto's plaatsen die al ergens online staan. Dus photo-bucket ofzo en uploaden en het plaatje hier plaatsen.
Leuk projectje btw, ziet er allemaal erg goed uit nog
Leuk projectje btw, ziet er allemaal erg goed uit nog
www.spookeend.nl
Spookeend V2.0 = Fantôme 2cv Rouge
Spookeend V1.5 = Tuin speelgoed
Spookeend V1.0 = Crashed
Spookeend V2.0 = Fantôme 2cv Rouge
Spookeend V1.5 = Tuin speelgoed
Spookeend V1.0 = Crashed
-
- Gebruiker
- Berichten: 77
- Lid geworden op: wo 29 okt, 2008 14:59
- Locatie: Emmeloord
Maar hoe komt het dat ze nu wel te zien zijn dan....
Dank je ik ben er intotaal een maandje of 3 mee bezig nu en werk er per week een uurtje of 5 aan en zo rustig aan staat hij klaar voor de spuiter.
De kleur word AC403.
Vandaag heb ik de sloten en ander klein spul gespoten in de kleur en ziet er meteen een stuk beter uit!!
Ook goed nieuws mijn voor en achterbank frames zijn vandaag ook in de epoxy gezet en worden in de loop van de week in de kleur en aflak gespoten.
Ik heb helaas een AZAM6 voorbank maar zou graag een oud type voorbank willen mischien iemand hier?
Verder rode bekleding (hangmatjes) iemand een idee waar deze snel (tegen een leuke prijs tekoop zijn)
Dank je ik ben er intotaal een maandje of 3 mee bezig nu en werk er per week een uurtje of 5 aan en zo rustig aan staat hij klaar voor de spuiter.
De kleur word AC403.
Vandaag heb ik de sloten en ander klein spul gespoten in de kleur en ziet er meteen een stuk beter uit!!
Ook goed nieuws mijn voor en achterbank frames zijn vandaag ook in de epoxy gezet en worden in de loop van de week in de kleur en aflak gespoten.
Ik heb helaas een AZAM6 voorbank maar zou graag een oud type voorbank willen mischien iemand hier?
Verder rode bekleding (hangmatjes) iemand een idee waar deze snel (tegen een leuke prijs tekoop zijn)
Xsara Coupe VTS 1.8 16V
Dyane 0.6 1983
Dyane 0.6 1974
2CV AZ 18PK 1967
Dyane 0.6 1983
Dyane 0.6 1974
2CV AZ 18PK 1967
- Jeroen-citroen
- Moderator
- Berichten: 2662
- Lid geworden op: ma 3 jul, 2006 10:38
- Locatie: Amsterdam
Omdat ik ze als service van het forum heb veranderdFlevo_Duck schreef:Maar hoe komt het dat ze nu wel te zien zijn dan....
.
Als je een foto wilt plaatsen moet je url eindigen op jpg.
In jou geval klik je met de rechtermuisknop op je hyves foto en kiest dan eigenschappen. de url die je dan krijgt kopieer je en zet je tussen en je foto is zichtbaar
On topic.
erg leuk eendje. Ik ben benieuwd naar het eindresultaat en de ribbelkap....Ik zou hem er niet opzetten maar dat is een persoonlijke mening
weet wat je zegt maar zeg niet altijd wat je weet
-
- Belgisch Meester Lasser
- Berichten: 2185
- Lid geworden op: di 3 apr, 2007 18:03
- Locatie: Antwerp
- Contacteer:
-
- De Forumbelg
- Berichten: 1514
- Lid geworden op: wo 19 okt, 2005 17:05
- Locatie: Mechelen-België
Leuk ding! Maar alleen het chassis/kenteken lijkt mij origineel NL en van '67 te zijn? De carrosserie is van '65, nieuwe voordeuren zonder derde zijruit.
En Rouge Corsaire is AC403. Kan je ook makkelijk terugvinden op internet, die kleurtinten. O.a. hier: http://users.skynet.be/vincent.beyaert/ ... rAnnee.htm
Yannick
En Rouge Corsaire is AC403. Kan je ook makkelijk terugvinden op internet, die kleurtinten. O.a. hier: http://users.skynet.be/vincent.beyaert/ ... rAnnee.htm
Yannick
Dyane 6 1972, 2cv AZL3 1963
-
- Gebruiker
- Berichten: 77
- Lid geworden op: wo 29 okt, 2008 14:59
- Locatie: Emmeloord
Klopt het is een koets uit 1965 maar ik moet idd zeggen dat ook ik het betreur dat er ggen deurtjes verkeerd in zitten.Yannick schreef:De carrosserie is van '65, nieuwe voordeuren zonder derde zijruit.
Maar wat bedoelde je met de voor portieren?
Nee geen dichtgelaste ruitjes en de gehele koets was in deze donker blauwe kleur is origineel enige wat eraan gelast moest worden was een stuk schutbord en aan de beide binnen schermen 2 plaatjes per stuk van ongeveer 5 bij 5 cm dus erg weinig verder 2 mini plaatjes op de kofferbak bodem van 1cm bij 1cm.... idd veel geluk gehad met deze koets verder heb ik zoveel mogelijk nieuwe onderdelen gebruikt en ook zoveel mogelijk originele details in interieur geprobeert bij elkaar te zoeken voornamelijk door veel op dit forum te lezen.Muskie schreef:Misschien zijn de zijruitjes dichtgelast en geplamuurd. Vreemde kleur van binnen. .
Nou ik heb zojuist de grote bestelling afgerond met de grootste kosten post
4x nieuwe velgen en 4x nieuwe banden....
Helaas moest ik wel nieuwe ik had keuze zat maar wou ze zowiezo laten stralen en spuiten en die kosten maak je dus al plus dat ik met de boteurs/froteurs zit met een kleine speling dat de keuze eigenlijk al niet onverwachts is.
Ik laat de ribbelkap en ook een 5 ribbel(nieuwe kap) spuiten, deze zal er ook opkomen en verder van de buitenkant zal hij naar mijn inzicht redelijk "kloppen" graag hoor ik van jullie aan of opmerkingen ik weet natuurlijk dat de AZAM beugels voor en achter niet origineel zijn...
Qua lampenkapjes ik heb alle 3 de types de rode Seima's de Oranje (hella??) en de Belgische dacht ik.... maar wele horen er op qua tijdsbeeld?
En yannick ik heb de witte deurpanelen kleur wit met ronde accenten die ook in de AZAM6 zaten is dat origineel in een AZ van '65 of '67.
Ik mis in ieder geval de R.V mocht iemand er 1 hebben in welke staat dan ook of iemand die hem over heeft en hem wil ruilen tegen een ander paneel dan hoor ik het graag.
Verder heb ik per ongeluk i.p.v 4 nieuwe wiel dopjes 4 oude dopjes gekocht waar ik er maar 3 van had soms heb je geluk he?
Xsara Coupe VTS 1.8 16V
Dyane 0.6 1983
Dyane 0.6 1974
2CV AZ 18PK 1967
Dyane 0.6 1983
Dyane 0.6 1974
2CV AZ 18PK 1967
- Michiel van G.
- Heavy user
- Berichten: 2682
- Lid geworden op: vr 26 dec, 2003 14:33
- Locatie: Zeist
- Contacteer:
-
- Gebruiker
- Berichten: 77
- Lid geworden op: wo 29 okt, 2008 14:59
- Locatie: Emmeloord
Ja dat is dyane van mijn vader.
Een appeltjes groene dyane 6 uit 1976 met bruin interieur en zit nog compleet in zijn eerste lak.
Een erg mooie een een fijne Dyane.
In de Zomer maanden pak ik mijn eigen Dyane aan ik moet er gewoon weer mee aan de slag en ook die ga ik compleet aanpakken de bodem en chassis e.d is 2 jaar geleden gedaan en moet nu enkel hem aan de buitenkant nog mooi maken maar ik heb een Commercial en heeft de kleu AC 639 Bleu Lagune maar zou hem graag een tintje donkerder willen spuiten.. heb je nog suggesties?
Verder ben ik even wezen bellen.
De Koets die ik gekocht heb is een oude koets maar een vorige eigenaar wou er een nieuw type koets zonder 3e ruit van maken zo zat er een nieuw type voetbak erin en een nieuw achterkantje(rechte achterkant) dorpels met een schroefdraad voor 3 punts gordels en er zaten nieuw type bodemplaat in. verder was de 2e kachelslang punt eraf geslepen.
Ik heb de koets van iemand gekocht die hem weer terug wou brengen in de oude staat hij was begonnen met het plaatwerk te kopen maar had teveel projecten en ik heb alles vervangen naar het oude.
Zo zitten er weer gaatjes in de bodemplaat(origineel) voor de oude type voorbank. Het achterstukje vervangen voor het oude type de dorpels heb ik wel laten zitten daar zie je van buiten toch niets van. Ik heb er een oud type voetenbak ingezet en de overgebleven (nieuw type plaatwerk) is alweer verwerkt in 2 auto's
Om aan te geven dat hij wel origineel 1965 is zijn bv de b stijl zonder bout voor de 3 punts. oud type deursluiters. En zeker niet een dicht gelast 3e ruitje!!
Dus eigenlijk heeft iemand de gehele koets verpest en heb ik hem gekocht van iemand die bezig was het weer te herstellen en dat heb ik afgemaakt!!
Dat was de uitleg eigenlijk...
Een appeltjes groene dyane 6 uit 1976 met bruin interieur en zit nog compleet in zijn eerste lak.
Een erg mooie een een fijne Dyane.
In de Zomer maanden pak ik mijn eigen Dyane aan ik moet er gewoon weer mee aan de slag en ook die ga ik compleet aanpakken de bodem en chassis e.d is 2 jaar geleden gedaan en moet nu enkel hem aan de buitenkant nog mooi maken maar ik heb een Commercial en heeft de kleu AC 639 Bleu Lagune maar zou hem graag een tintje donkerder willen spuiten.. heb je nog suggesties?
Verder ben ik even wezen bellen.
De Koets die ik gekocht heb is een oude koets maar een vorige eigenaar wou er een nieuw type koets zonder 3e ruit van maken zo zat er een nieuw type voetbak erin en een nieuw achterkantje(rechte achterkant) dorpels met een schroefdraad voor 3 punts gordels en er zaten nieuw type bodemplaat in. verder was de 2e kachelslang punt eraf geslepen.
Ik heb de koets van iemand gekocht die hem weer terug wou brengen in de oude staat hij was begonnen met het plaatwerk te kopen maar had teveel projecten en ik heb alles vervangen naar het oude.
Zo zitten er weer gaatjes in de bodemplaat(origineel) voor de oude type voorbank. Het achterstukje vervangen voor het oude type de dorpels heb ik wel laten zitten daar zie je van buiten toch niets van. Ik heb er een oud type voetenbak ingezet en de overgebleven (nieuw type plaatwerk) is alweer verwerkt in 2 auto's
Om aan te geven dat hij wel origineel 1965 is zijn bv de b stijl zonder bout voor de 3 punts. oud type deursluiters. En zeker niet een dicht gelast 3e ruitje!!
Dus eigenlijk heeft iemand de gehele koets verpest en heb ik hem gekocht van iemand die bezig was het weer te herstellen en dat heb ik afgemaakt!!
Dat was de uitleg eigenlijk...
Xsara Coupe VTS 1.8 16V
Dyane 0.6 1983
Dyane 0.6 1974
2CV AZ 18PK 1967
Dyane 0.6 1983
Dyane 0.6 1974
2CV AZ 18PK 1967
-
- De Forumbelg
- Berichten: 1514
- Lid geworden op: wo 19 okt, 2005 17:05
- Locatie: Mechelen-België
Hallo,
Qua achterlichten horen alle drie de types die jij hebt op de auto. In België monteerden ze zowel de vierkantige ULO's als de oranje/rode Seima's. Volledig rode Seima's horen op een Franse AZ uit die tijd. 't Is dus maar wat je mooi vindt en of je er een Belgische of een Franse van wil maken.
Ik denk eigenlijk dat deze auto origineel een Franse AZAM van '65 is. De bumpers hebben de aluminium strips die specifiek zijn voor vroege AZAM's en ik zie ook een AZAM-stuur. Maar dat belet je natuurlijk niet om er een gewone AZ van te maken. Vind ik zelfs mooier.
De witte deurbekleding zoals jij ze beschrijft hoort op een Belg uit die periode. Het zou eigenlijk wel leuk zijn om er uiterlijk een Belg van te maken. Is héél makkelijk te doen. Oranje, rechthoekige voorpinkers, Hella-standlichten op de C-stijlen en de achterlichten zoals ik hierboven beschreef. Dan gewone bumpers erop maar wel met aluminium strips. Prachtige 2cv's, die periode! Wel geen ribbelkap natuurlijk. Dan klop je historisch gezien ook in het Nederlands straatbeeld.
Krijg je ongeveer dit:
Yannick
Qua achterlichten horen alle drie de types die jij hebt op de auto. In België monteerden ze zowel de vierkantige ULO's als de oranje/rode Seima's. Volledig rode Seima's horen op een Franse AZ uit die tijd. 't Is dus maar wat je mooi vindt en of je er een Belgische of een Franse van wil maken.
Ik denk eigenlijk dat deze auto origineel een Franse AZAM van '65 is. De bumpers hebben de aluminium strips die specifiek zijn voor vroege AZAM's en ik zie ook een AZAM-stuur. Maar dat belet je natuurlijk niet om er een gewone AZ van te maken. Vind ik zelfs mooier.
De witte deurbekleding zoals jij ze beschrijft hoort op een Belg uit die periode. Het zou eigenlijk wel leuk zijn om er uiterlijk een Belg van te maken. Is héél makkelijk te doen. Oranje, rechthoekige voorpinkers, Hella-standlichten op de C-stijlen en de achterlichten zoals ik hierboven beschreef. Dan gewone bumpers erop maar wel met aluminium strips. Prachtige 2cv's, die periode! Wel geen ribbelkap natuurlijk. Dan klop je historisch gezien ook in het Nederlands straatbeeld.
Krijg je ongeveer dit:
Yannick
Dyane 6 1972, 2cv AZL3 1963
- Michiel van G.
- Heavy user
- Berichten: 2682
- Lid geworden op: vr 26 dec, 2003 14:33
- Locatie: Zeist
- Contacteer:
-
- Gebruiker
- Berichten: 77
- Lid geworden op: wo 29 okt, 2008 14:59
- Locatie: Emmeloord
Okej ik zal het tegen die tijd nog eens in overweging nemen!! is jouw dyane in je avatar Bleu Azurite of is dat ook een Bleu Lagune?
Ik heb nog een geschorst kenteken van een Dyane 6 uit 1971 liggen ben de 2e eigenaar...
Wil daar ook ooit weer eens een rijdende Dyane van maken maar hij is ook Rood zal als het goed is of AC423 of AC424 worden AC424 is wel een mooie fel rode kleur maar dit zijn plannen voor de toekomst...
Ik heb vandaag bijna alle spullen gezien die ik besteld had.
Verbaasd was ik over de nieuwe velgen wat zal dat mooi staan zometeen...
Verder alle kleine details zoals rubbertjes en ale kleine boutjes en moertjes ook de verf heb ik vandaag besteld, Wanneer ik tijd heb zal ik eens een hele hoop nieuwe foto's plaatsen!!
Verder nog een vraag een ruitensproeier nippel is dat voor een 67'er apk verplicht?
Anders kan ik het gat mischien ook wel dichtmaken.
Verder Ik heb een prachtige AZAM6 voorbank maar ik wil liever een "gewoon" oud type voorbank heeft iemand er 1 te koop? Verder zoek ik nog een R.V deurpaneel dat is eingelijk nog het enige wat ik nog nodig ben en op de Citromobiel op zoek naar bekleding matjes kleur rood.
Mijn leverancier heeft 6 weken lever tijd helaas... Maar ja dan kan ik er niet mee naar de Waggelmeeting rijden he.!!
Dus hij zou op de Waggel te bewonderen zijn ben erg benieuwd hoe het gaat rijden zo'n splinternieuw 18 pk motortje met de kruiskoppelingen en meer van dat oud spul!!
Trouwens een vraag ik heb nog achterruit rubbers en een voorruitrubber waar een sierstrip inzit is dit AZAM of ook voorop de AZ?
Ik heb nog een geschorst kenteken van een Dyane 6 uit 1971 liggen ben de 2e eigenaar...
Wil daar ook ooit weer eens een rijdende Dyane van maken maar hij is ook Rood zal als het goed is of AC423 of AC424 worden AC424 is wel een mooie fel rode kleur maar dit zijn plannen voor de toekomst...
Ik heb vandaag bijna alle spullen gezien die ik besteld had.
Verbaasd was ik over de nieuwe velgen wat zal dat mooi staan zometeen...
Verder alle kleine details zoals rubbertjes en ale kleine boutjes en moertjes ook de verf heb ik vandaag besteld, Wanneer ik tijd heb zal ik eens een hele hoop nieuwe foto's plaatsen!!
Verder nog een vraag een ruitensproeier nippel is dat voor een 67'er apk verplicht?
Anders kan ik het gat mischien ook wel dichtmaken.
Verder Ik heb een prachtige AZAM6 voorbank maar ik wil liever een "gewoon" oud type voorbank heeft iemand er 1 te koop? Verder zoek ik nog een R.V deurpaneel dat is eingelijk nog het enige wat ik nog nodig ben en op de Citromobiel op zoek naar bekleding matjes kleur rood.
Mijn leverancier heeft 6 weken lever tijd helaas... Maar ja dan kan ik er niet mee naar de Waggelmeeting rijden he.!!
Dus hij zou op de Waggel te bewonderen zijn ben erg benieuwd hoe het gaat rijden zo'n splinternieuw 18 pk motortje met de kruiskoppelingen en meer van dat oud spul!!
Trouwens een vraag ik heb nog achterruit rubbers en een voorruitrubber waar een sierstrip inzit is dit AZAM of ook voorop de AZ?
Xsara Coupe VTS 1.8 16V
Dyane 0.6 1983
Dyane 0.6 1974
2CV AZ 18PK 1967
Dyane 0.6 1983
Dyane 0.6 1974
2CV AZ 18PK 1967
-
- Gebruiker
- Berichten: 77
- Lid geworden op: wo 29 okt, 2008 14:59
- Locatie: Emmeloord
Ik heb weer een aantal foto's om met jullie te delen.
Mooie Oud Blauw Deluxe
Mooi te zien zo..
Slotjes en meer klein spul
Hier is enkel de sierstrip voor de Motorkap en de strip voor het tochtstripje
Mijn nieuwe binnenbekleding,tochtrubber, ronde rubbers voor rem en koppeling en chevronetjes en de jute slangen.
Spatlappen en meer...
4x nieuwe banden.
Ook 4 x nieuw erg mooi hoor...
Voor jullie geruststelling, deze komt erop..
Nogmaals keurig geschuurd en in de primer dit is de 2e laag al..
Voorschermen zijn oud met aan de binnenkant de ronde afgewerkte rand maar lijken haast alsnieuw of niet?
Let op dit is voor...
En dit is na... zo staat hij nu dus in de schuur.
Begonnen met de motor mooi te maken..
De binnenkant keurig in de primer.
De bij behoorende 3 hoekjes...
Pas gespoten..
Ook deze ziet er mooi uit..
De AZAM voorbank...
Een goede koop alle deuren keihard en 2 deuren zitten alweer in bestaande eenden in de goede kleur!!
Een bekend beeld?? Dit is nog maar een klein stukje van de zolder.... de rode deuren zijn wat faal maar dat word de kleur.
Dit is zijn een heleboel foto's en er zullen nog een hoop volgen.
Mooie Oud Blauw Deluxe
Mooi te zien zo..
Slotjes en meer klein spul
Hier is enkel de sierstrip voor de Motorkap en de strip voor het tochtstripje
Mijn nieuwe binnenbekleding,tochtrubber, ronde rubbers voor rem en koppeling en chevronetjes en de jute slangen.
Spatlappen en meer...
4x nieuwe banden.
Ook 4 x nieuw erg mooi hoor...
Voor jullie geruststelling, deze komt erop..
Nogmaals keurig geschuurd en in de primer dit is de 2e laag al..
Voorschermen zijn oud met aan de binnenkant de ronde afgewerkte rand maar lijken haast alsnieuw of niet?
Let op dit is voor...
En dit is na... zo staat hij nu dus in de schuur.
Begonnen met de motor mooi te maken..
De binnenkant keurig in de primer.
De bij behoorende 3 hoekjes...
Pas gespoten..
Ook deze ziet er mooi uit..
De AZAM voorbank...
Een goede koop alle deuren keihard en 2 deuren zitten alweer in bestaande eenden in de goede kleur!!
Een bekend beeld?? Dit is nog maar een klein stukje van de zolder.... de rode deuren zijn wat faal maar dat word de kleur.
Dit is zijn een heleboel foto's en er zullen nog een hoop volgen.
Laatst gewijzigd door Flevo_Duck op vr 27 mar, 2009 22:05, 1 keer totaal gewijzigd.
Xsara Coupe VTS 1.8 16V
Dyane 0.6 1983
Dyane 0.6 1974
2CV AZ 18PK 1967
Dyane 0.6 1983
Dyane 0.6 1974
2CV AZ 18PK 1967