Cebora bravo 165 combi (toch maar 155 gekocht)
Vergis je ook niet in de 155. Die is ook niet echt handzaam om ff te tillen. Staat niet voor niets op wieltjes
Trouwens erg handig die wieltjes voor in de garage. Aan het handvat op de 155 moet je m niet willen tillen anders loop je de kans dat het afbreekt en dat is zonde.
Trouwens erg handig die wieltjes voor in de garage. Aan het handvat op de 155 moet je m niet willen tillen anders loop je de kans dat het afbreekt en dat is zonde.
2cv6 Club S6 - vert jade - 1987
-
- Heavy user
de 155 is te tillen mits je fles afkoppelt. tis alleen niet iets wat je voor je lol gaat doen. maar, hoewel ik het nog niet heb uitgeprobeerd, heb ik geleerd dat buiten lassen niet zo fijn is als er een beetje wind staat omdat dan het beschermgas dan wegwaait. maar misschien iets meer beschermgas laten stromen? gaat het verbruik wel omhoog.
een afneembaar slangenpakket zal zeker wel voordelen hebben als deze vervangen moet worden. het apparaat dat ik mag gebruiken is nu een jaar of 4 a 5 oud en doet het vooralsnog prima. het was ook een stuk goedkoper als een met afneembaar slangen pakket. dus tsja.. das een afweging. misschien als ik nu zelf een lasappaaraat zou moeten kopen, nu ik goed kan lassen (apparaat is niet van mij) zou ik er een kopen die nog wat beter is (ook goed aluminium kan lassen). maar vooralsnog las ik heel fijn met de 155
een afneembaar slangenpakket zal zeker wel voordelen hebben als deze vervangen moet worden. het apparaat dat ik mag gebruiken is nu een jaar of 4 a 5 oud en doet het vooralsnog prima. het was ook een stuk goedkoper als een met afneembaar slangen pakket. dus tsja.. das een afweging. misschien als ik nu zelf een lasappaaraat zou moeten kopen, nu ik goed kan lassen (apparaat is niet van mij) zou ik er een kopen die nog wat beter is (ook goed aluminium kan lassen). maar vooralsnog las ik heel fijn met de 155
die anarchistische ente, 2cv6 special '85, rijdend.
la soixanteneuf, dyane 6 '69 still under construction
la soixanteneuf, dyane 6 '69 still under construction