Ok dinsdag gaan we dus kijken
- Canard rouge
- Gebruiker
Nee Bartje... was niet echt wat we zoeken. Koets zag er nog redelijk uit maar het chassis had binnen afzienbare tijd een lasbeurt nodig en had tekenen van knikken. Om kort te gaan... niet eentje voor ons.
Vanmiddag zijn we in het zuiden van het land gaan kijken en daar hebben we een pracht van een lavendelblauwe eend getroffen (en nog twee rode... maar de blauwe stond ons het meest aan). We zijn het eens geworden over de prijs en over 3 weekjes istie klaar (en ik jarig hihi dus een echt verjaardagscadeau!)
Vanmiddag zijn we in het zuiden van het land gaan kijken en daar hebben we een pracht van een lavendelblauwe eend getroffen (en nog twee rode... maar de blauwe stond ons het meest aan). We zijn het eens geworden over de prijs en over 3 weekjes istie klaar (en ik jarig hihi dus een echt verjaardagscadeau!)
- 2cvmaarten
- Veelvuldig poster
-
- Veelvuldig poster
- Jeroen-citroen
- Moderator
- Canard rouge
- Gebruiker
-
- Moderator
- Canard rouge
- Gebruiker
ah joh... beetje polijsten doet wonderen voor die verweerde lakthe Nosepicker schreef: Of "La Deuche Bleu Celeste un petit peu verweerd-mais très joli"?
de eigenaar van eendje 1 mailde ons nog dattie naar de garage was geweest en dat het volgens de garage allemaal best meeviel. Hmmtja... mijn lief heeft keurig geantwoord dattie blij was dat ie het mis heeft gehad en de verkoper veel succes gewenst bij de verkoop. Met in ons achterhoofd dat de 3 eendjes die we daarna gezien hebben stuk voor stuk in betere conditie waren dan de eerste en dat we echt achter onze beslissing staan om die dan ook niet te kopen.
hanzz... de tijd kruipt . Ik kan nu wel op mijn gemak de verzekering regelen. Kom er niet helemaal uit waar onder te brengen. Bij mn eigen verzekering als 2e auto of elders. Maar dan kan ik weer geen gebruik maken van mijn schadevrije jaren zit nu op 75% korting.
En uitzoeken waar ik loodvervanger kan halen (het meest voor het minst zeg maar ) en waar ik 98 nog kan tanken. Want deze duck kan natuurlijk weer niet uitsluitend op euro 95 rijden zoals met eendje 1 wel kon.
ow ja... en natuurlijk wat tijd om uit te zoeken welke onderdelen we echt willen hebben om de auto in ieder geval nog mooier te krijgen.
- 2cvmaarten
- Veelvuldig poster