bekleding voetenbak
- Bertje Beige
- Veelvuldig poster
Ik heb bij mijn acadiane de oude voetenbakbekleding verwijderd, nu moet er weer wat nieuws op worden geplakt, ik weet alleen nog niet wat.
Tijdens het googelen kwam ik dit topic tegen, maar ik vraag me af of bitumenplaat ook geschikt is als je verder niks op de vloer hebt?
Tijdens het googelen kwam ik dit topic tegen, maar ik vraag me af of bitumenplaat ook geschikt is als je verder niks op de vloer hebt?
2CV6club1983-acadiane1985-azu1962
- Michiel van G.
- Heavy user
- Contacteer:
- Bertje Beige
- Veelvuldig poster
- Bertje Beige
- Veelvuldig poster
De ondergrond is nog de originele lak, roestvrij uiteraard , een paar kleine plekje's zijn bijgewerkt met RX 5 en 10 (in kleur ).
Dus dat zal geen problemen opleveren.
Ik heb vandaag zelfklevende bitumenplaten in handen gehad, vond het wel mooi spul, alleen had deze autoshop er maar 2 en ze waren 50x50, terwijl ik ongeveer 120x40 nodig heb.
Weet nu dus dat bitumenplaten probleemloos gebruikt kunnen worden, thanx
Dus dat zal geen problemen opleveren.
Ik heb vandaag zelfklevende bitumenplaten in handen gehad, vond het wel mooi spul, alleen had deze autoshop er maar 2 en ze waren 50x50, terwijl ik ongeveer 120x40 nodig heb.
Weet nu dus dat bitumenplaten probleemloos gebruikt kunnen worden, thanx
- Bertje Beige
- Veelvuldig poster
Dat hoeft idd ook niet, hangt natuurlijk af van de afwerking van de toplaag van de bitumen.
Het moet natuurlijk niet zo zijn dat als de zon op je auto staat je mat zit vastgeplakt aan de bitumen.....
Vandaar mijn opmerking over vinyl.
Maar als het op zich niet plakt, ook niet als het warm wordt, dan hoef je dat natuurlijk niet apart af te werken.
Greetz David
Het moet natuurlijk niet zo zijn dat als de zon op je auto staat je mat zit vastgeplakt aan de bitumen.....
Vandaar mijn opmerking over vinyl.
Maar als het op zich niet plakt, ook niet als het warm wordt, dan hoef je dat natuurlijk niet apart af te werken.
Greetz David
- Bertje Beige
- Veelvuldig poster
Thanx, toch wel iets om rekening mee te houden, dat spul wat ik gister in handen had, had een enigsins ruwe afwerking.
Maar een voetenbak word toch wel warm naarmate de rit langer duurt, dus ik ga daar nu dus wel rekening mee houden.
Overigens heb ik ook de rubber mat er niet in
Maar een voetenbak word toch wel warm naarmate de rit langer duurt, dus ik ga daar nu dus wel rekening mee houden.
Overigens heb ik ook de rubber mat er niet in
Nee misschien geen rubber mat, maar vast wel een andere mat!
Vinyl koop je per meter, kost geen drol en een spuitbus spuitlijm. Is een werkje van niets.
Het ziet er dan ook exact uit zoals het was.
Makkelijk schoon te houden etc.
Ik heb wel een adres voor je in Utrecht van een winkel die dat spul aan de rol verkoopt. Maar ik weet niet of je daar wel eens in de buurt bent?
Succes in ieder geval!
Greetz David
Vinyl koop je per meter, kost geen drol en een spuitbus spuitlijm. Is een werkje van niets.
Het ziet er dan ook exact uit zoals het was.
Makkelijk schoon te houden etc.
Ik heb wel een adres voor je in Utrecht van een winkel die dat spul aan de rol verkoopt. Maar ik weet niet of je daar wel eens in de buurt bent?
Succes in ieder geval!
Greetz David