Mat Zwarte Dyane Super
-
- Regelmatige poster
-
- Regelmatige poster
-
- Regelmatige poster
-
- Regelmatige poster
nog steeds druk bezig met een kabelboom te maken, gelukkig is het einde in zicht nu. vandaag laaste pakket binnen gekomen =]. dus hopelijk eind deze week de kabelboom helemaal klaar!

nog maar 1 schakelaar te gaan en dat is die voor de ruitewisser / ruitvloeistofpompje. maar daar zijn vandaag pas dingen voor binnen gekomen.
ook kan je de zoemer zien, zodat ik hopelijk niet snel meer vergeet mijn licht aan te laten staan.

net in elkaar gesoldeerd. en denk dat sommige wel weten waar het voor is.

er komt tijdelijk een lange orginele achterklep op waarschijnlijk omdat dat hij zo snel mogelijk naar de apk moet eigenlijk.

en verder nog ondertussen druk bezig met plamuren/ schuren. als daar nogvrijwilligers voor zijn! bier staat klaar voor erna!
ook nog steeds opzoek naar goed passende zwate bekleding!

nog maar 1 schakelaar te gaan en dat is die voor de ruitewisser / ruitvloeistofpompje. maar daar zijn vandaag pas dingen voor binnen gekomen.
ook kan je de zoemer zien, zodat ik hopelijk niet snel meer vergeet mijn licht aan te laten staan.

net in elkaar gesoldeerd. en denk dat sommige wel weten waar het voor is.

er komt tijdelijk een lange orginele achterklep op waarschijnlijk omdat dat hij zo snel mogelijk naar de apk moet eigenlijk.

en verder nog ondertussen druk bezig met plamuren/ schuren. als daar nogvrijwilligers voor zijn! bier staat klaar voor erna!
ook nog steeds opzoek naar goed passende zwate bekleding!
-
- Regelmatige poster

gereviseerde startmotor

weinig ruimte over...

betere verstevigingen voor het dak straks.

in het witte gedeelte wat nog zwart wordt komen leds verborgen te zitten voor richtingaanwijzers en dergelijke.

begeultje gemaakt voor mijn ruitewisservloeistofpompje. en alles aangesloten.

nog meer plamuren....

dempmatten geplakt alvastaan een kant. klinkt nu wat meer solide als je er tegen klopt.
-
- Regelmatige poster
-
- Regelmatige poster
-
- Regelmatige poster
-
- Regelmatige poster
http://www.youtube.com/watch?v=CODHEO-1 ... e=youtu.be
hij rijdt echt erg lekker!! afstelling kan nog wat beter maar dit is al goed te doen.
hij rijdt echt erg lekker!! afstelling kan nog wat beter maar dit is al goed te doen.
-
- Regelmatige poster