Het Grote Ribbelkap Topic
- Punky
- Addicted user
- Contacteer:
Ik weet niet of ik het al gemeld had, maar ik ben van het schuurprobleem af bij het openen en sluiten. Die onderkant van de driehoeken (zijkant) schuren bij moderne spatborden in je lak. Door bij de bouten op de koplampsteun en de bevestiging van de spatborden enkele vulringen te plaatsen, worden de spatborden iets naar voren getrokken, waardoor de driehoeken niet meer aanlopen.
Het is een wat warrig verhaal, maar de ribbelkapeigenaren zullen weten waar ik het over heb.
Het is een wat warrig verhaal, maar de ribbelkapeigenaren zullen weten waar ik het over heb.

PuNk RoCK LosEr
2CV, GSA, & Solex. Allemaal franse eenvoud!
2CV, GSA, & Solex. Allemaal franse eenvoud!
- Erikjan
- Heavy user
- Contacteer:
Dit is hem uiteindelijk geworden J

De kap past nog niet perfect moet nog wat aan gebeuren maar ik vind de ribbelkap echt tof. Paar kleine deukjes maar ja de kap is ook niet nieuw meer.
Edit Punky: Ik heb de spaties weggelaten tussen de URL en de [img] dan zie je de foto's wel.
top ik kon niet vinden waarom ze niet werkte.

De kap past nog niet perfect moet nog wat aan gebeuren maar ik vind de ribbelkap echt tof. Paar kleine deukjes maar ja de kap is ook niet nieuw meer.
Edit Punky: Ik heb de spaties weggelaten tussen de URL en de [img] dan zie je de foto's wel.

top ik kon niet vinden waarom ze niet werkte.
Laatst gewijzigd door Erikjan op di 7 aug, 2007 14:03, 1 keer totaal gewijzigd.
- Jeroen-citroen
- Moderator