Daar wilde ik ook nog over beginnen ja. Ik zat te denken aan 14:00 eigenlijk. Ik weet niet wat neuspeuteraar en de eendjesslachter willen doen? Dat is namelijk het zuiden volgens mij deze SDE.inmijneendje schreef:Hallo is hier al iets meer over bekent, wij kunnen pas tegen 16.00 uur vertrekken vanuit Kaatsheuvel.inmijneendje schreef:Hallo zuiderlingen,
Heb even een vraagje, weten jullie toevallig al hoelaat jullie ongeveer willen vertrekken naar Oxe, dit ivm het vrij vragen bij onze bazen.
Ik hoor het wel
HAHA BLUBBERRIT DUSRamon2cv schreef:nou mensen paraplu mee ander word het geen kippen braden!!
ze verwachten op zater 70% kans op regen
hihi
Dat gaan wij niet redden, maar maakt verder niet uit komen wij wel later kunnen we jullie redden als je met stukke komt te staan.Punky schreef:Daar wilde ik ook nog over beginnen ja. Ik zat te denken aan 14:00 eigenlijk. Ik weet niet wat neuspeuteraar en de eendjesslachter willen doen? Dat is namelijk het zuiden volgens mij deze SDE.inmijneendje schreef:Hallo is hier al iets meer over bekent, wij kunnen pas tegen 16.00 uur vertrekken vanuit Kaatsheuvel.inmijneendje schreef:Hallo zuiderlingen,
Heb even een vraagje, weten jullie toevallig al hoelaat jullie ongeveer willen vertrekken naar Oxe, dit ivm het vrij vragen bij onze bazen.
Ik hoor het wel