SDE 2007
SDE 2007
sde 2007 komt er weer aan:
22, 23 en 24 juni
kosten 25 euro per eend
http://lelijkeeend.multiply.com/photos/album/9 zie hier de foto's van vorige jaren!
Programma sde 2007
Vrijdag vanaf 17:00 aankomst op locatie: Oxerkamp, oxerhof weg 5 (dit is ongeveer) in Deventer
Als er mensen eerder willen komen dan vrijdag moet dit aangegeven worden.
Vanaf 17:00 uur staat brand er een heerlijk kampvuur, iedereen kan zijn tent opzetten en is van harte welkom om kennis te maken rond om het kampvuur. Eten zelf regelen. Tip die chinees is best goed
22:00, de organisatie zal een welkoms woordje houden rond om het kampvuur. Zorg dat je er bij bent
Vanaf 22:30 is de avond vrij naar eigen indeling.
Zaterdag: 9:30 zal er koffie klaar staan op de tafel naast het kampvuur, deze koffie maakt Bart voor u klaar, (beker meenemen)
deze zaterdag is door u zelf in te vullen. Er zijn genoeg leuke dingen te doen
18:00 BBQ, iedereen kan zelf vlees en vis of vega mee nemen voor op de gezamenlijk grote BBQ, . TIP. Het is heel leuk om een kip te braden boven het kampvuur, neem dan in je koelbox een diepvries kip mee, die zorgt dat je koelbox koud blijf en die is zaterdag precies ontdooid om gebraden te worden. er is een roooster en er zal ook genoeg hete kolen zijn om je eigen bbq mee te vullen. ook zijn er lange stokken om de kippen aan te hangen.
Na de BBQ is het gezellig kletsen en drinken. Gevolgd door een avond wandeling door het prachtige natuur gebied.
Op zondag zal er weer koffie klaar staan. (beker menemen)
Ook deze dag is iedereen vrij te doen wat u wilt
Om 16:00 is het gepland vertrek
als er behoefte is om een paar bomen te kappen, dan is dit mogelijk de organistatie heeft een aantal bomen aangewezen gekregen die we neer kunnen halen, dit kan bijvoorbeeld op zaterdag gebeuren. vanzelf sprekend zal dit hout dan dienen voor de gezamelijke bbq
Voor vragen 0619204490.[/b]
INSCHRIJVEN kan nog via Ramon2cv@hotmail.com
degene die zich al hebben aangemeld via vorrige topics hoeven dat niet meer te doen
22, 23 en 24 juni
kosten 25 euro per eend
http://lelijkeeend.multiply.com/photos/album/9 zie hier de foto's van vorige jaren!
Programma sde 2007
Vrijdag vanaf 17:00 aankomst op locatie: Oxerkamp, oxerhof weg 5 (dit is ongeveer) in Deventer
Als er mensen eerder willen komen dan vrijdag moet dit aangegeven worden.
Vanaf 17:00 uur staat brand er een heerlijk kampvuur, iedereen kan zijn tent opzetten en is van harte welkom om kennis te maken rond om het kampvuur. Eten zelf regelen. Tip die chinees is best goed
22:00, de organisatie zal een welkoms woordje houden rond om het kampvuur. Zorg dat je er bij bent
Vanaf 22:30 is de avond vrij naar eigen indeling.
Zaterdag: 9:30 zal er koffie klaar staan op de tafel naast het kampvuur, deze koffie maakt Bart voor u klaar, (beker meenemen)
deze zaterdag is door u zelf in te vullen. Er zijn genoeg leuke dingen te doen
18:00 BBQ, iedereen kan zelf vlees en vis of vega mee nemen voor op de gezamenlijk grote BBQ, . TIP. Het is heel leuk om een kip te braden boven het kampvuur, neem dan in je koelbox een diepvries kip mee, die zorgt dat je koelbox koud blijf en die is zaterdag precies ontdooid om gebraden te worden. er is een roooster en er zal ook genoeg hete kolen zijn om je eigen bbq mee te vullen. ook zijn er lange stokken om de kippen aan te hangen.
Na de BBQ is het gezellig kletsen en drinken. Gevolgd door een avond wandeling door het prachtige natuur gebied.
Op zondag zal er weer koffie klaar staan. (beker menemen)
Ook deze dag is iedereen vrij te doen wat u wilt
Om 16:00 is het gepland vertrek
als er behoefte is om een paar bomen te kappen, dan is dit mogelijk de organistatie heeft een aantal bomen aangewezen gekregen die we neer kunnen halen, dit kan bijvoorbeeld op zaterdag gebeuren. vanzelf sprekend zal dit hout dan dienen voor de gezamelijke bbq
Voor vragen 0619204490.[/b]
INSCHRIJVEN kan nog via Ramon2cv@hotmail.com
degene die zich al hebben aangemeld via vorrige topics hoeven dat niet meer te doen
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
YEP! erg goed bevallen voorig jaar 

2cv CUSTOM cruiser in de maak, VW spijlbus '66, lowered bug '81
http://charlestontuning.mijnalbums.nl/
http://charlestontuning.mijnalbums.nl/
-
- Veelvuldig poster
- inmijneendje
- Moderator
- Contacteer:
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
ok, ik moet mijn auto dus echt op het laatste moment laten keuren, heeft nog apk tot 25 juni, haha.....
las ik vrij heb/kan regelen dan wil ik wel eens langskomen misschien... als het forum echt zo gezellig blijkt als ik tot nu toe heb ervaren
las ik vrij heb/kan regelen dan wil ik wel eens langskomen misschien... als het forum echt zo gezellig blijkt als ik tot nu toe heb ervaren

Dyane verkocht wegens gebrek aan tijd of teveel hobbies
Ik spaar heel langzaam voor een AZU
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
whahaha, waar is dat nou weer op gebaseerd dan? ik ken de hele persoon niet.... nou ja nauwelijks, denk niet dat je na 3 regels correspondentie praat over iemand kennen in elk geval....
(wat overigens niet betekend dat ik geen mensen willeren kennen... lijkt me harstikke leuk, maar dus nog even afwachten of ik dan kan....)
(wat overigens niet betekend dat ik geen mensen willeren kennen... lijkt me harstikke leuk, maar dus nog even afwachten of ik dan kan....)
Dyane verkocht wegens gebrek aan tijd of teveel hobbies