peter zijn ami 8 break te koop
-
- Regelmatige poster
- Berichten: 191
- Lid geworden op: vr 10 jun, 2011 23:43
- Locatie: Leeuwarden
-
- Regelmatige poster
- Berichten: 191
- Lid geworden op: vr 10 jun, 2011 23:43
- Locatie: Leeuwarden
De uitlaat is dicht met de pasta. Nog steeds liep de motor niet echt lekker. Toch nog even de bouten en moeren van het spruitstuk gecontroleerd en deze konden nog wel een paar slagen hebben. Daarna ging het een stuk beter. Helaas had ik voor die tijd al even aan de stelschroeven gedraaid op de carb. Na meer en meer afstellen loopt ze nu weer goed.
Gister ook het linker achterscherm geschuurd, deze was erg slecht en moest hem voor een groot deel kaal halen. Hij staat nu in de fertan en volgende week in de primer. Dan plamuren en dan de kleur erop. Gaat de goede kant op.
Nu nog even opzoek naar koplamphouders en spiegels.
Gister ook het linker achterscherm geschuurd, deze was erg slecht en moest hem voor een groot deel kaal halen. Hij staat nu in de fertan en volgende week in de primer. Dan plamuren en dan de kleur erop. Gaat de goede kant op.
Nu nog even opzoek naar koplamphouders en spiegels.
-
- Regelmatige poster
- Berichten: 191
- Lid geworden op: vr 10 jun, 2011 23:43
- Locatie: Leeuwarden
Nee veel knoeien met de afstelling van de carb. er toch achter gekomen dat de ontsteking niet goed is. Dan weer wel goed lopen en dan weer niet. Liep hij eindelijk goed een back fire bij plotseling volgas. Het moet dus wel de ontsteking zijn. Helaas de voorkant er weer af en dan bij de ontsteking kijken. Ik heb gelijk maar een 123 bestelt zodat die erop kan. Dan met het nog beter gaan.
Achterschermen staan in de primer en de verf is besteld. Morgen haal ik eerst 2,5 liter blue lagune ac639.
Achterschermen staan in de primer en de verf is besteld. Morgen haal ik eerst 2,5 liter blue lagune ac639.
-
- Regelmatige poster
- Berichten: 191
- Lid geworden op: vr 10 jun, 2011 23:43
- Locatie: Leeuwarden
-
- Gebruiker
- Berichten: 54
- Lid geworden op: vr 5 jun, 2009 19:27
-
- Regelmatige poster
- Berichten: 191
- Lid geworden op: vr 10 jun, 2011 23:43
- Locatie: Leeuwarden
- Tom Duckpower
- Moderator
- Berichten: 4097
- Lid geworden op: za 19 jul, 2003 19:50
- Locatie: Berkel-Enschot
- Contacteer:
Ja !!Peter Yedema schreef:Hmmm aan de rechter kant als je er voor staat?Punky schreef:Op dezelfde plek als bij een eend.Peter Yedema schreef:Nog even een vraagje weer iemand waar de boring zit voor het blokkeren het vliegwiel bij een AMI?
Ik heb hier het gehele PDF bestand van (244 pagina's / 53 Mb) mocht je geintereseerd zijn...
-
- Regelmatige poster
- Berichten: 191
- Lid geworden op: vr 10 jun, 2011 23:43
- Locatie: Leeuwarden
-
- Regelmatige poster
- Berichten: 191
- Lid geworden op: vr 10 jun, 2011 23:43
- Locatie: Leeuwarden
123 is gemonteerd en hij loopt wel een stuk mooier Het enige wat nog niet goed wil is vanuit stationair volgas. Dan blijft hij er in hangen. Alleen als ik geleidelijk gas geeft is er niks aan de hand. En ook dan kan ik wel even gas los laten en dan weer voluit. Laat ik hem twee seconden lopen en dan weer vol smoort hij er weer in.