Mat Zwarte Dyane Super
-
- Regelmatige poster
ow, ja dat vindt ik opzich ook redelijk netjes eruit zien, zitten eingelijk alleschakelaars in,
standaard licht schakelaar.
knipperlicht met grootlicht singaal en toeter
2 standen ruitewisser, met sproeier, en nog 1 open schakeling.
vanavond gaan er nog wat leds in komen waarschijnlijk.
en de ruitewisser hopelijk ook werkend. misschien al een stuk aan de achterklep gedaan als ik genoeg zin heb. anders van t weekend
weet iemand trouwens waar ik een stuk benzinebestendige slang van rond 45mm kan vinden? kan nu mijn vulpijp niet aansluiten...
standaard licht schakelaar.
knipperlicht met grootlicht singaal en toeter
2 standen ruitewisser, met sproeier, en nog 1 open schakeling.
vanavond gaan er nog wat leds in komen waarschijnlijk.
en de ruitewisser hopelijk ook werkend. misschien al een stuk aan de achterklep gedaan als ik genoeg zin heb. anders van t weekend
weet iemand trouwens waar ik een stuk benzinebestendige slang van rond 45mm kan vinden? kan nu mijn vulpijp niet aansluiten...
-
- Regelmatige poster
iemand is nu voor me aan het zoeken, ik kreeg wel paar keer wat gevonden maarja dan moet ik meteen 30m afnemen a 9euro per meter.. en dat vind ik voor de 30cm die ik nodig heb nogal overdreven,
is de binnemaat van een ami vulslang 45mm dan ? want dan is het zo besteld opzich.
vandaag weer een hoop lampjes en kapjes besteld, zodat straks mijn verlichting weer compleet nieuw en goed helder is =].
ook nog een adapterflens voor mijn olie filter besteld. zodat er 3 sensoren op geschroefd kunnen worden, nu zit er al 1 standaard in mijn blok dus kan er 1 dicht blijven, maar een olie druk / temperatuur meter komen er straks ook op.
kabelboom is bijna klaar wacht nog steeds op een relais voor de ruitewisser en dan kan ik gaan intapen, ofja nog een probleem! maar dat post ik wel ff bij electra. is niet zo groot en die kabels liggen er ookal voor de zekerheid.
is de binnemaat van een ami vulslang 45mm dan ? want dan is het zo besteld opzich.
vandaag weer een hoop lampjes en kapjes besteld, zodat straks mijn verlichting weer compleet nieuw en goed helder is =].
ook nog een adapterflens voor mijn olie filter besteld. zodat er 3 sensoren op geschroefd kunnen worden, nu zit er al 1 standaard in mijn blok dus kan er 1 dicht blijven, maar een olie druk / temperatuur meter komen er straks ook op.
kabelboom is bijna klaar wacht nog steeds op een relais voor de ruitewisser en dan kan ik gaan intapen, ofja nog een probleem! maar dat post ik wel ff bij electra. is niet zo groot en die kabels liggen er ookal voor de zekerheid.
-
- Regelmatige poster
je hebt pm,
maar vandaag dacht ik de achterbank erin te gaan zetten, maarja ik heb nu toch wel weer meer werk denk ik.
een orginele achterbank past wel.. maar daar is het dan ook meegezegt, erin opzitten lukt niet, en het ziet er niet uit eigenlijk.
dus nu maar het frame aan stukken slijpen en wat nieuws ervan maken? of hebben jullie een beter idee ??
ook nog de pook stang 10cm korter gemaakt zodat hij niet meer tegen mijn knie aan slaat / nu is er een stuk kortere schakelbeweging nodig.
en nog wat gepoest, hoort er jammer genoeg ook bij
maar vandaag dacht ik de achterbank erin te gaan zetten, maarja ik heb nu toch wel weer meer werk denk ik.
een orginele achterbank past wel.. maar daar is het dan ook meegezegt, erin opzitten lukt niet, en het ziet er niet uit eigenlijk.
dus nu maar het frame aan stukken slijpen en wat nieuws ervan maken? of hebben jullie een beter idee ??
ook nog de pook stang 10cm korter gemaakt zodat hij niet meer tegen mijn knie aan slaat / nu is er een stuk kortere schakelbeweging nodig.
en nog wat gepoest, hoort er jammer genoeg ook bij
-
- Veelvuldig poster
ik zou idd de bank verbouwen, als je aan de voor en achterkant er een stukje uit haalt zoals op onderstaande foto, en in het midden om de afstand tot de montagepunten weer te laten kloppen zal t niemand opvallen dat er wat anders is
greetzzzzzzzzzzzzzzzz, Rusty
greetzzzzzzzzzzzzzzzz, Rusty
PU eend project
chassis AK400,
koets AK400
chassis AK400,
koets AK400
-
- Regelmatige poster
-
- Regelmatige poster
net al flink aan slijpen en vast hechten geweest, hij begint al ergens op te lijken, de rug luning moet ook nog aan gepast worden alleen.
voor:
zoals het nu is:
zoals op de foto's tezien is heb ik heel het zitting gedeelte korter gemaakt, daardoor toch wel een cm of 5 extra ruimte in de kofferbak.
achterin zal ik toch nooit zitten, haha
voor:
zoals het nu is:
zoals op de foto's tezien is heb ik heel het zitting gedeelte korter gemaakt, daardoor toch wel een cm of 5 extra ruimte in de kofferbak.
achterin zal ik toch nooit zitten, haha
-
- Regelmatige poster
op die foto nog niet, maar heb net nog verder gewerkt.
en foto's zeggen meer dan woorden,
wel moet het nog afgelast worden, en ga ik nog verstevigings plaatjes maken voor de rug leuning.
door het naar achter plaatsen van de leuning is ook meteen de leuning lager geworden, wat goed uit komt met de hoeden plank straks, en mijn achterruit die er vast in zit.
uit eindelijk wordt het allemaal nog wel iets!, duurt alleen ff
en foto's zeggen meer dan woorden,
wel moet het nog afgelast worden, en ga ik nog verstevigings plaatjes maken voor de rug leuning.
door het naar achter plaatsen van de leuning is ook meteen de leuning lager geworden, wat goed uit komt met de hoeden plank straks, en mijn achterruit die er vast in zit.
uit eindelijk wordt het allemaal nog wel iets!, duurt alleen ff
-
- Regelmatige poster
-
- Regelmatige poster
komt goed! hopelijk eind deze week de achterspatborden erop en vulpijp aansluiten, dan is de achterkant grotendeels klaar. komt ook nog nieuwe achterverlichting binnen,David schreef:Wat een klus hé?!
Slang is opgestuurd, maar er werd bij gezegd dat hij er nu ook wel 2 dagen over kon doen......
Leve de privatisering
Maar dan weet je dat in ieder geval.
alleen moet ik dan nog een achterklep schanier gaan frezen, de vorige werkte niet helemaal zoals ik wou. dusja dan maar opnieuw