Bij Biesheuvel hebben ze het ook maar dat is per rol van 5 meter en kost dan 8 euro per meter. Maar ik weet dat er nog andere aanbieders zijn, maar kan ze zo snel niet vinden
btw. de kap is er ligt in m'n berlingo
je kan wel zien dat het door studenten is gedaan
beetje komsie komsa had beter gekunt ,maar ja het is gebeurt
en nu moet ie er maar op
volgende keer beter soon pic will follow
punky help help?? heheheh
zal zien dat ik ze dan eerst al op de hyves zet
ciao
Ik zit wel een beetje te twijfelen of het em wel gaat worden. weer meer werk! ik bedoel dan idd het lassen enz, maar ook m'n koplampsteun en ruitenwisserdinges.
hoe zit dat dan met je dinamo?? of is dat verder geen probleem?? moet ik wel een ander luchtfilter, of......
zo dat waren ze! Het lijkt me echt super om deze kap erop te zetten! ik ga alles nog wel eens goed bekijken! Maar volgens mij valt het reuze mee........TOCH??
Lees het topic eens terug voor tips zou ik zeggen.
Maar in het kort:
- dynamo beschermkapje laten vervallen of indeuken.
- koplampsteun aanpassen.
- nieuwe plaatsing bobine.
- mogelijk ruitensproeierreservoir verlagen
- spatborden pas maken, dit lukte bij mij met 2 revetten.
Ik zou hem zeker plaatsen. dat aanpassen van de koplampsteun is bijna geen werk. 2 plaatsen doorzagen stukje draaien en weer vast lassen. Het meeste werk is volgens mij het opknappenvan de ribbel.
Het orginele filter is geen probleem bij mij zit die er ook nog op.
gaan met die ribbel.
enjoy the ribbelteam.
euuu indeed ff heel deze handel lezen en volhouden.
af en toe bij de mensen blijven zeuren die er al 1 hebben op liggen .
sorry jongens nog daar voor .
van hen kan je leren en zelf verbeteringen aanbrengen zodat je ons mischien betere tips kan geven voor later .
neem je tijd er voor je hebt inmiddels er toch al een gewone kap op liggen
so no wurry's.
van de week-end gaan we sleutellen .
dus hoop ik dat ik hem er op heb .
niet vergeten de camera mee knoop in de zakdoek .
zo fel wit ding op een afgeschenen wit blauwe eend .
we zijn zelf benieuwd hehehe.
ondertussen weer druk ook in de weer met de race eend van pa .
is verhuurd voor een gans jaar wij (hij maar dat word waarschijnlijk wij) doen de service en binnen 2 weken is de eerste race .
word heel scherp voor hem klaar te krijgen .
kl*ten voor mij moet ik me zelf weer in 2 snijden denk ik .
want staat nog een leuke job voor de boeg rollkooi moet aangepast worden binnen dit en de 2de race .
@joe_catchou, ik zal zeker volhouden met de ribbel.
maar het lassen is het meeste werk. dus dat moet ik helaas laten doen, daar ga ik me niet aan wagen. ik ga idd eerst m'n gewone kap erop leggen en dan later m'n ribbel. kga op de aankomende meetings wel ff kijken bij andere onder de motorkap.