Het Grote "Ik heb weer APK!!!" topic
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
afgekeurd...............
Wiellager rechtsachter....... ff uurtje sleutelen weer dus, maar goed, das alles, dus valt mee
Wiellager rechtsachter....... ff uurtje sleutelen weer dus, maar goed, das alles, dus valt mee
www.spookeend.nl
Spookeend V2.0 = Fantôme 2cv Rouge
Spookeend V1.5 = Tuin speelgoed
Spookeend V1.0 = Crashed
Spookeend V2.0 = Fantôme 2cv Rouge
Spookeend V1.5 = Tuin speelgoed
Spookeend V1.0 = Crashed
- Tom Duckpower
- Moderator
- Contacteer:
-
- Heavy user
- Tom Duckpower
- Moderator
- Contacteer:
- Tom Duckpower
- Moderator
- Contacteer:
-
- Veelvuldig poster
heeft ie ook niet gezocht, hoe is die auto dan andere jaren door de apk gekomen???Anne schreef:
chassisnr kon ie niet vinden
verder wat betreft de fusees, laat die beste man eens zijn grote apk bijbel erbij pakken en precies de speling opmeten volgens het boekje, geloof mij als je zoveel speling hebt voel je je echt niet meer veilig in je eendje!
verder ben ik het met Mr. Punk himself eens zoek lekker een ander keuringsstation!
greetzzzzzzzzzz
Rusty
PU eend project
chassis AK400,
koets AK400
chassis AK400,
koets AK400
-
- Veelvuldig poster
- Punky
- Addicted user
- Contacteer:
Wel een natte vinger om het geld van de rekening te tellen zekers.
Maar zonder gekheid, ik vind het wel typerend dat elke eend bij jullie wordt afgekeurd op de fuseespelling, terwijl deze zoals Mister Rusty al zegt echt groot mag zijn. Ik vermoed dat Ons M'arie misschien nog wel meer spelling heeft op de fusees, maar dit is nog nooit afkeur geweest, wel een aandachtspunt. bij Punky is dit al een aandachtspunt sinds de restauratie. Soms vermelden ze het en soms slaan ze het zelfs over. En al die jaren is hij bij diverse keurmeesters geweest, die allemaal de eend van binnen en van buiten hebben nagekeken.
Ook wordt er bij mij nooit gekeken naar de staat van de remblokken, maar naar de remkracht. Wiellagers moet je ook echt horen. Vraag me af of dat het geval is. en de lokatie van het chassisnummer staat op je papieren. Zou toch te vinden moeten zijn dus. Kun je hem zelf ook niet vinden.
Ik ben erg benieuwd wat er zou gebeuren als je hem bij een ander keuringsstation zou aanbieden, die meer verstand heeft van 2cv's of oldtimers in het algemeen. Krijg hierbij steeds het gevoel dat hij een nieuwe Opel Corsa aan het keuren is. Die zullen inderdaad geheel spellingvrij zijn.
Maar zonder gekheid, ik vind het wel typerend dat elke eend bij jullie wordt afgekeurd op de fuseespelling, terwijl deze zoals Mister Rusty al zegt echt groot mag zijn. Ik vermoed dat Ons M'arie misschien nog wel meer spelling heeft op de fusees, maar dit is nog nooit afkeur geweest, wel een aandachtspunt. bij Punky is dit al een aandachtspunt sinds de restauratie. Soms vermelden ze het en soms slaan ze het zelfs over. En al die jaren is hij bij diverse keurmeesters geweest, die allemaal de eend van binnen en van buiten hebben nagekeken.
Ook wordt er bij mij nooit gekeken naar de staat van de remblokken, maar naar de remkracht. Wiellagers moet je ook echt horen. Vraag me af of dat het geval is. en de lokatie van het chassisnummer staat op je papieren. Zou toch te vinden moeten zijn dus. Kun je hem zelf ook niet vinden.
Ik ben erg benieuwd wat er zou gebeuren als je hem bij een ander keuringsstation zou aanbieden, die meer verstand heeft van 2cv's of oldtimers in het algemeen. Krijg hierbij steeds het gevoel dat hij een nieuwe Opel Corsa aan het keuren is. Die zullen inderdaad geheel spellingvrij zijn.
PuNk RoCK LosEr
2CV, GSA, & Solex. Allemaal franse eenvoud!
2CV, GSA, & Solex. Allemaal franse eenvoud!
Op zeker een ander APK adres zoeken.
Remblokken versleten? Als ie op de remmentest bank goed remt dan moet het goed zijn hoor.
Chassisnummer niet te vinden? Beter zoeken dus!
Allebei de achter wiellagers? Die hoor je wel vaker bij een eend. Beetje overbemeten die lagers. Het is net hoe een keurmeester ermee omgaat.
Fusees? Leuk punt om op af te keuren. De eerste de beste keer dat ze daar weer op afkeuren, gewoon het RDW erbij laten komen. Zullen ze van leren
Stadslichtje? Goh, dat kost 50 cent. Mijn APK station zet er dan gelijk maar een ander lampje in en die zie ik dan niet op de rekening terug.
Voorbanden, zou kunnen. Weet je zelf het beste.
Ruitensproeier verstopt? Blaas ff door.
Nogmaals, ga naar een ander adres toe als ze niet eens je chassis nummer kunnen vinden!
Remblokken versleten? Als ie op de remmentest bank goed remt dan moet het goed zijn hoor.
Chassisnummer niet te vinden? Beter zoeken dus!
Allebei de achter wiellagers? Die hoor je wel vaker bij een eend. Beetje overbemeten die lagers. Het is net hoe een keurmeester ermee omgaat.
Fusees? Leuk punt om op af te keuren. De eerste de beste keer dat ze daar weer op afkeuren, gewoon het RDW erbij laten komen. Zullen ze van leren
Stadslichtje? Goh, dat kost 50 cent. Mijn APK station zet er dan gelijk maar een ander lampje in en die zie ik dan niet op de rekening terug.
Voorbanden, zou kunnen. Weet je zelf het beste.
Ruitensproeier verstopt? Blaas ff door.
Nogmaals, ga naar een ander adres toe als ze niet eens je chassis nummer kunnen vinden!
2cv6 Club S6 - vert jade - 1987
- Gerard2cv
- Super eendkenner
Ik heb ooit een APK site voor doe het zelf eenden liefhebbers gemaakt en http://www.2cv.nl/alledag/apk.html hier te zien.Als je die nu even uitprint en doorneemt,sta je wat sterker tegenover de keurmeester.