LE's restauratie
-
- Heavy user
-
- Heavy user
-
- Heavy user
Het was wat gesteggel (verschil van mening etc) maar we zijn er uit gekomen. Dit heb ik besteld:
- Speciale aanbieding 670cc kit met een speciale, custom made nokkenas (7,5/288/112°)
- Plasma nitreren and nieuw lager voor op de krukas
- Viton afdichtingen voor de krukas
- Speciale sproeiers voor in de carburateur
- Speciale uitlaatkit (zelf in elkaar lassen, is alleen 1e demper)
- Groot luchtfilter met alles er op en er aan wat nodig is
- Oliefilter adapter met 2 oliefilters
- Nieuwe oliepomp
- Krukas (gereviseerd)
- Verzendkosten
- 4 speciale bougies
- Siliconen bougiekabels
- Temperatuur geregelde oliekoeler.
Kosten: wiljeniewete ...
- Speciale aanbieding 670cc kit met een speciale, custom made nokkenas (7,5/288/112°)
- Plasma nitreren and nieuw lager voor op de krukas
- Viton afdichtingen voor de krukas
- Speciale sproeiers voor in de carburateur
- Speciale uitlaatkit (zelf in elkaar lassen, is alleen 1e demper)
- Groot luchtfilter met alles er op en er aan wat nodig is
- Oliefilter adapter met 2 oliefilters
- Nieuwe oliepomp
- Krukas (gereviseerd)
- Verzendkosten
- 4 speciale bougies
- Siliconen bougiekabels
- Temperatuur geregelde oliekoeler.
Kosten: wiljeniewete ...
Afblijven.
-
- Heavy user
4 bougies zodat ik er 2 op reserve heb. 2 oliefilters zodat ik er 1 op reserve heb.
En dit grapje met de motor kost mij bijna 3 keer zoveel als waar ik m'n Eend ooit voor kocht ...
Enneh, blijft het een Eend ? Sja ... Duckservice chassis, RVS veerpotten, gereviseerde assen (voor + achter) tweecylinder motor van 670cc, eventueel zelfs een custom-made versnellingsbak, gegalvaniseerde koets (moettiknogkope) ... Yups, das een Eend
En dit grapje met de motor kost mij bijna 3 keer zoveel als waar ik m'n Eend ooit voor kocht ...
Enneh, blijft het een Eend ? Sja ... Duckservice chassis, RVS veerpotten, gereviseerde assen (voor + achter) tweecylinder motor van 670cc, eventueel zelfs een custom-made versnellingsbak, gegalvaniseerde koets (moettiknogkope) ... Yups, das een Eend
Afblijven.
-
- Heavy user
idd, gewoon een wat vernieuwdereLelijke Eend schreef:4 bougies zodat ik er 2 op reserve heb. 2 oliefilters zodat ik er 1 op reserve heb.
Heavy Metal Speed Eend!!!
MyAmi Spring Break
MyAmi Spring Break