-1 gegalvaniseerd chassis
-2 RVS veerpotten (oude veerpotten inleveren) inclusief montagemateriaal zoals bussen en moeren
-4 Michelins
-1 tankvlotter (hele mechanisme)
-1 motorkapsluiting
-1 set RVS remleidingen
-1 montageset voor het chassis
-1 gereviseerde vooras (oude vooras inleveren)
-2 bussen Motip anti-steenslag
-2 bussen Motip tectyl ML
Dit alles (op de 4 Michelins na, die zijn tijdelijk niet meer leverbaar) afgelopen maandag opgehaald. Totale kosten: 2000+ pleuro. Het chassis staat nu deels in de anti-roest (ja, ik weet dat het chassis gegalvaniseerd is en dat het dus eigenlijk niet meer nodig is, maar laat me nou maar lekker) want het aantal bussen anti-roest zooi was te weinig.
Inmiddels heb ik telefonisch ook nog een benzineleiding + bevestigingsmateriaal en een setje kantelmessen rondom + clips besteld.
Het is de bedoeling dat m'n Eend grondig opgeknapt wordt. Zeg maar gerust dat ik het ding wil restaureren. Daarbij is 1 regel heel belangrijk: ik doe het goed of ik doe het niet. Liever een paar euro meer voor iets goeds dan beknibbelen en rommel (+ ellende!!!) terug krijgen.
Vandaag heft Ramon2cv mij+ ht motorblok van m'n Eend opgehaald voor een kline revisie want ik wist niet goed hoe goed/slecht deze was en hoeveel km die gedraaid heeft (het is niet de orginele motor). Volgens Ramon zag mijn motor er nog heel erg goed uit !

Foto's + het vervolg + verdere plannen/ideeen omtrent mijn Eend + vragen zullen in de toekomst komen.