Pagina 3 van 7
Geplaatst: zo 12 jun, 2011 21:44
door Flying Duckman
Ik heb ze met een markeerstift goed aangegeven wat de voor en achterkant is! en Links en Rechts!
Geplaatst: zo 12 jun, 2011 23:49
door bebe
Flying Duckman schreef:Ik heb ze met een markeerstift goed aangegeven wat de voor en achterkant is! en Links en Rechts!
Kortste trekstang is de voorkant, heb ik inmiddels uit mijn hoofd geleerd...
Geplaatst: ma 13 jun, 2011 09:33
door Flying Duckman
Ik heb nogal aparte veerpotten, zal eens kijken of dat klopt. Stukje goede huisvleit van een oude eigenaar, maar ziet er goed en stevig uit. RVS veerpotten.
Geplaatst: di 23 aug, 2011 22:28
door Flying Duckman
Op dit moment weinig progressie. De auto staat al een maandje in de schuur zonder werk. Misschien dat ik dit weekend weer wat werk ga verrichten.
Geplaatst: wo 24 aug, 2011 00:14
door AZL57
komt die auto uit limburg? Er zijn hier in de jaren '80 een heel aantal eenden en meharis van rvs veerpotten voorzien.

Geplaatst: wo 24 aug, 2011 07:20
door Flying Duckman
Nee ik heb hem zelf uit Apeldoorn en op de originele stikker zou hij ook door de dealer daar afgeleverd zijn, maar ja, het zou zomaar kunnen dat hij uit het zuiden komt, zover reikt de geschiedenis niet van de auto!
Geplaatst: wo 26 okt, 2011 20:18
door Flying Duckman
Een tijdje niets gemeld omdat er weinig gebeurde, maar binnenkort flink wat meer tijd gekregen, dus gaan we weer volle bak bezig! Dagje minder werken levert gelukkig wat meer tijd op!
Geplaatst: wo 7 dec, 2011 18:37
door Flying Duckman
Geplaatst: za 14 jan, 2012 19:22
door Flying Duckman
Vandaag is mijn koets op transport gegaan voor het ontlakken, eind februari is hij terug!

Geplaatst: za 14 jan, 2012 19:45
door Green-Duckman
Grappig transport

Geplaatst: za 14 jan, 2012 21:05
door Charly
Hé, daar was ik vandaag ook nog Niko

Geplaatst: za 14 jan, 2012 21:24
door TB
Dat belooft veel goeds!
Geplaatst: zo 15 jan, 2012 10:42
door Flying Duckman
Dan heb je hem net gemist Charly.
Ik kijk er wel naar uit om hem weer in elkaar te zetten. Ik verwacht niet dat het al zover is voor Citromobile, maar misschien mag hij daar wel opwachting maken.
Voor concours d'elegance bij het loo wil ik hem wel rijdend hebben. Maar niets is moeten, maar zou leuk zijn.
Niet om mee te doen voor prijzen hoor, gewoon voor de gezelligheid!
Geplaatst: wo 22 feb, 2012 07:35
door Flying Duckman
Zo de koets van mijn 2CV is weer even tijdelijk terug
Alle lak is er nu af gestript. Nu kun je weer even goed kijken waar alle ellende zit. Alle rubbers e.d. zijn zo ongeveer verwijdert. Een paar plekken is het nog blijven zitten die moeten er met de hand af gehaald worden.
Er zijn toch nog weer wat gaten ontstaan die ik niet verwacht had! Oa de voetenbak heeft opeens ergens in het midden een gat zitten. Ook op andere plekken is de roest toch een stuk erger dan ik had verwacht, ondanks dat ik wel wat verwacht had.
Kortom, er moet nog het nodige bij gelast worden. Maar ik ben niet te vroeg begonnen met de koets zo te behandelen, had ik er nog een paar jaar mee door gereden, zelfs droog gestald in de winter, dan hadden de gaten er al weer in gezeten.
Zelfs op plekken waar we een paar jaar geleden wat gelast hebben zie je nu al weer roestschade ontstaan er vlak naast, zo hard kan het gaan!
Dus tot nu toe erg blij met het galvaniseren.

Geplaatst: za 25 feb, 2012 21:12
door Flying Duckman
Vandaag nog even geholpen met wat rubbers afsteken. Meeste laswerk is nu klaar. Nog wat zaken afwerken en de komende week gaat hij op transport richting verzinkerij.
Eind maart verwacht ik hem weer op te kunnen gaan bouwen! Zin in!
meer foto's hier
http://www.flickr.com/photos/bloemendal ... 783021220/[/url]