opfrisbeurt S6 blok
-
- Veelvuldig poster
Gisteren alles weer schoon gespoten toen ook maar de carter onderdruk gemeten, bij een beetje toeren meteen overdruk
Dus andere vulpijp met nw kurk pakking erop en nog een keer gemeten, dat zag er een stuk beter uit!
Zo ff stukkie gaan rijden, zal wel niet direct weten of de lekkage dan weg is, daarvoor zal ik iets meer kms moeten rijden.
Greetzzzzzz
Rusty

Dus andere vulpijp met nw kurk pakking erop en nog een keer gemeten, dat zag er een stuk beter uit!
Zo ff stukkie gaan rijden, zal wel niet direct weten of de lekkage dan weg is, daarvoor zal ik iets meer kms moeten rijden.
Greetzzzzzz
Rusty
PU eend project
chassis AK400,
koets AK400
chassis AK400,
koets AK400
-
- Veelvuldig poster
Ik ben ook heel blij, alleen t blok gaat er binnenkort uit..... Mag (tijdelijk) plaatsmaken voor een getuned blok zodat ik die kan testen.
Vulpijp is een zelf gereviseerde met zelfgemaakte onderdelen siliconen bakmatje
van de action van €2,50 heb alleen de platte ring vervangen blijkbaar werkt dat voldoende.
Greetzzzzzzzzz
Vulpijp is een zelf gereviseerde met zelfgemaakte onderdelen siliconen bakmatje

Greetzzzzzzzzz
PU eend project
chassis AK400,
koets AK400
chassis AK400,
koets AK400
Dat is dan mazzel. Toen ik mijn vulpijp open maakte waren alle rubbers keihard, de platte ring was welliswaar de ergste, die brak gewoon meteen in tweeen. Maar ook de andere rubbers waren zo hard dat ze bij het verwijderen braken. Ik heb eerst nog getwijfeld of ik de vulpijp zou reviseren. Maar nu weet ik beter, bij een oude vulpijp, gewoon altijd doen. Klusje van niks en scheelt zoveel olie op straat.
- Metdefranseslag
- Regelmatige poster
- Contacteer: