Pagina 3 van 3

Geplaatst: vr 19 aug, 2005 10:00
door catscit
origineel is het een 1015 motor trouwens.
Ik heb ook gs bakken in eenden liggen en heb enorme problemen gehad met de priseas keering die ging lekken als de bak ook maar een cm te ver vanachteren opgetild was. Hebben jullie daar geen last van?
In mijn 4 cylinder ligt alles op de plaats waar het hoort, met verlengde neus.
De kont is ook verlengt dus dat is toch aardig evenwichtig zo.

Geplaatst: vr 19 aug, 2005 10:09
door Jacobus_XIII
catscit schreef:origineel is het een 1015 motor trouwens.
Ik heb ook gs bakken in eenden liggen en heb enorme problemen gehad met de priseas keering die ging lekken als de bak ook maar een cm te ver vanachteren opgetild was. Hebben jullie daar geen last van?
In mijn 4 cylinder ligt alles op de plaats waar het hoort, met verlengde neus.
De kont is ook verlengt dus dat is toch aardig evenwichtig zo.
Sorry een 1015cc :(

Sommige mensen hebben wel last van lekkage. Maar ik ken ook mensen die grondig de rubbers van hun blok hebben vernieuwd en hier geen last van hebben. Zelfs niet als hun blok met "een beetje luchtdruk" zoals jij dat zo mooi verwoorde opgevoerd is :P

Geplaatst: za 20 aug, 2005 10:24
door catscit
Voor mensen die geintereseerd zijn, ik heb misschien een volledig aangepast kan en klare koets te koop met verlengde aangepaste spatborden en alles, kan zo op een ami super chassis geschroeft worden...

Geplaatst: wo 24 aug, 2005 22:06
door hobbes
een samengestelde auto hoef je niet te laten herkeuren zolang alle papieren maar kloppen. Je mag 1 derde van de auto veranderen, de koets, het chassis of de motor. indien het chassis nummer op de bodemplaat staat moet je gewoon de bodemplaat overzetten ( desnoods op de nieuwe leggen, koets erop en klaar) dan spaar je een hoop moeite uit.