Lelijk Grijs eendje... Is nu een mooie rooie en rijdt weer!
En, het is weer wekkend, dus fijn verder knutselen.
Het voorruitframe stond op het programma.
Eerst (tip van jullie) de ruitenwissermotor erop gezet, gaatjes geboord en lassen maar.
Eerst de zaak goed vastzetten...
En aan de slag en afwerken met epoxy. Ik vind het er wel netjes uitzien.
Morgen gezellig verder. Ik heb er weer zin an!
Het voorruitframe stond op het programma.
Eerst (tip van jullie) de ruitenwissermotor erop gezet, gaatjes geboord en lassen maar.
Eerst de zaak goed vastzetten...
En aan de slag en afwerken met epoxy. Ik vind het er wel netjes uitzien.
Morgen gezellig verder. Ik heb er weer zin an!
En de gang zit erin...
De vloerplaten zitten ook.
En een vraag : de gaten in de hoeken van de vloerplaten (waar ik nu een bout in heb gedraaid) zit ie daarmee straks (ook) vast op het chassis?
Ben t ff kwijt...
Nou de kofferbak nog schoonmaken en nalopen... zitten vast wel weer wat gaatjes in en dan is het meeste laswerk wel gedaan..
De vloerplaten zitten ook.
En een vraag : de gaten in de hoeken van de vloerplaten (waar ik nu een bout in heb gedraaid) zit ie daarmee straks (ook) vast op het chassis?
Ben t ff kwijt...
Nou de kofferbak nog schoonmaken en nalopen... zitten vast wel weer wat gaatjes in en dan is het meeste laswerk wel gedaan..
Bedankt RobM, ik vroeg me al af hoe het zat.
Volgend weekend de kofferbodem kaal krabben en maar eens zien wat voor werk daar nog aan zit.
Verder een beetje spulletjes proberen te verzamelen om hem wat "ouder"te maken. Heb al een oud kilometerklokje. Zoek nu AZAM bumpers beugels. Dus wie wat weet?Ook oude achterlichtjes en zijlantaarntjes, maar die kun je gewoon nog nieuw krijgen zag ik.
Ik mik op een Azam idee, eind jaren 60. Al eerder gedaan, maar dat vind ik een prachtige uitvoering.
Volgend weekend de kofferbodem kaal krabben en maar eens zien wat voor werk daar nog aan zit.
Verder een beetje spulletjes proberen te verzamelen om hem wat "ouder"te maken. Heb al een oud kilometerklokje. Zoek nu AZAM bumpers beugels. Dus wie wat weet?Ook oude achterlichtjes en zijlantaarntjes, maar die kun je gewoon nog nieuw krijgen zag ik.
Ik mik op een Azam idee, eind jaren 60. Al eerder gedaan, maar dat vind ik een prachtige uitvoering.
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
leuk dat je zo snel gaat zeg!
weet je al een kleur?
weet je al een kleur?
www.spookeend.nl
Spookeend V2.0 = Fantôme 2cv Rouge
Spookeend V1.5 = Tuin speelgoed
Spookeend V1.0 = Crashed
Spookeend V1.0 = Crashed
-
- Veelvuldig poster
o nee hè... dat was ik ook al van plan op mijn pick-up! wel een stuk donkerder dan die van spook, maar ook donkerrood. alleen nu ik die van spook (op de foto) gezien heb neig ik ook wel heel erg naar een matte finish! dat doet zo veel voor de uitstraling!
moet een grijze eend niet gewoon grijs blijven
ga zo door met restaureren! ziet er goed uit!
greetzzzzzzzzzzz
Rusty
moet een grijze eend niet gewoon grijs blijven
ga zo door met restaureren! ziet er goed uit!
greetzzzzzzzzzzz
Rusty
PU eend project
chassis AK400,
koets AK400
chassis AK400,
koets AK400
Het is even stil geweest. Ik heb de kofferbodem kaal gestoken en daarna geborsteld en de schade blijkt meer te vallen. Wat kleine plekjes.
Natuurlijk ook alles in de Fertan gesopt. Laswerk moet nog gebeuren, maar even wachten nog i.v.m. andere dingen die belangrijker bleken...
Verder nog een oud type stuur op de kop getikt. Was blauw maar nu.......
Natuurlijk ook alles in de Fertan gesopt. Laswerk moet nog gebeuren, maar even wachten nog i.v.m. andere dingen die belangrijker bleken...
Verder nog een oud type stuur op de kop getikt. Was blauw maar nu.......
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Donker-rood met ivoor wit was ook eerst mijn idee, maar ik vond m te "lief" worden dan, te netjes.
Gewoon doen wat je wilt hoor, ik heb er echt een patent op, lol
Gewoon doen wat je wilt hoor, ik heb er echt een patent op, lol
www.spookeend.nl
Spookeend V1.0 = Crashed
Spookeend V1.0 = Crashed
Iedereen gaat als een raket met zijn resto... alleen ik heb de handrem er ff op staan.
Toch nog wat kunnen knutselen.
Ben een liefhebber van de "oude eendenkont" dus goed afgekeken bij Ed147 en al aardig op weg.
Is nog maar ruw, want er moet nog heel wat afgelast en geplamuurd worden.
Ed jongen, bedankt voor jou idee!
Alvast een fijne jaarwisseling allemaal en op naar een goed 2015!
Groet,
Martijn
Toch nog wat kunnen knutselen.
Ben een liefhebber van de "oude eendenkont" dus goed afgekeken bij Ed147 en al aardig op weg.
Is nog maar ruw, want er moet nog heel wat afgelast en geplamuurd worden.
Ed jongen, bedankt voor jou idee!
Alvast een fijne jaarwisseling allemaal en op naar een goed 2015!
Groet,
Martijn