Eend verven met roller

Alles in, over, rond en op de koets.
Delfosso
Regelmatige poster
Regelmatige poster

Bericht door Delfosso » di 18 jan, 2005 23:03

Heb inmiddels mijn 2 voor spatborden gerold. Resultaat is redelijk niet helemaal strak. Beetje sinaasappel effect.

Nu heb ik zo.n Black en Becker Mouse (schuurmachine). Hierbij zitten ook polijst doekjes. Zo kan je dus polijsten met de Mouse.

Kan ik dit gebruiken om mijn spatborden helemaal strak te krijgen? En zo ja moet ik neem ik aan samen gebruiken met Commandant 5. Of alleen dat polijst doek???

Teun
Regelmatige poster
Regelmatige poster

Bericht door Teun » di 18 jan, 2005 23:15

Delfosso schreef:Heb inmiddels mijn 2 voor spatborden gerold. Resultaat is redelijk niet helemaal strak. Beetje sinaasappel effect.

Nu heb ik zo.n Black en Becker Mouse (schuurmachine). Hierbij zitten ook polijst doekjes. Zo kan je dus polijsten met de Mouse.

Kan ik dit gebruiken om mijn spatborden helemaal strak te krijgen? En zo ja moet ik neem ik aan samen gebruiken met Commandant 5. Of alleen dat polijst doek???
Bij een poetsdoek altijd een Polijstpasta gebruiken.. bijv commandant. anders kan j e lak verbranden..

Maar als je eerst p1500 waterproof of p1000 0droog schuurpapier over je spatbordt haalt (niet met je vingers duwen maar met vlakke hand) en dan met je Mouse je eend kietelen.. :wink: dan zal het wel goed komen...

Succes
Wat brengt morgen.???

Plaats reactie