Eend verven met roller
Eend verven met roller
Hallo,
Zat zelf te denken dat je een 2cv ook heel goed met een roller kunt verven. Is een stuk voordeliger dan die dure spuitbussen. Bij Eendenwacht bijvoorbeeld verven ze de eenden ook met een roller.
Heeft iemand hier ervaring mee en wordt het een redelijk strak resultaat?
Zat zelf te denken dat je een 2cv ook heel goed met een roller kunt verven. Is een stuk voordeliger dan die dure spuitbussen. Bij Eendenwacht bijvoorbeeld verven ze de eenden ook met een roller.
Heeft iemand hier ervaring mee en wordt het een redelijk strak resultaat?
-
- Regelmatige poster
-
- Heavy user
-
- Gebruiker
- Contacteer:
Ik ben op dit moment mijn '77-er Fiat 128 aan het rollen, en het resultaat is beter dan ik had verwacht.
Een kennis van mij zei: als een deur ofzo, strak in de verf kan d.m.v. rollen, waarom dan geen auto?!
En gelijk had hij, al is het natuurlijk wel zichtbaar....
Op mijn website kan je de resultaten tot nog to bekijken, linkje > fiat 128 log
Een kennis van mij zei: als een deur ofzo, strak in de verf kan d.m.v. rollen, waarom dan geen auto?!
- Michiel van G.
- Heavy user
- Contacteer:
Welke lak gebruik je voor je fiat om te rollen??patje74 schreef:Ik ben op dit moment mijn '77-er Fiat 128 aan het rollen, en het resultaat is beter dan ik had verwacht.
-
- Beginner
Kan ik niet beter een Standox of Sikkens autolak kopen in een pot. Histor hoogglans kan natuurlijk wel maar hebben geen officiele eendenkleuren. En dat kan ik een Dolly niet aandoen. Tevens is Histor natuurlijk niet voor auto's of zit ik nu foutScheurneus schreef:Rollen met elke goed merk (Histor) hoogglans krijg je een goed resultaat.
Gebruik wel rollen met afgevlakte randen en in een (stofvrije) ruimte waar het een graad of 15 is!
-
- Beginner