Pagina 3 van 3

Geplaatst: vr 27 jan, 2017 15:51
door ami6
Hallo,

Aan allen bedankt,

contact opgenomen mer Van Gompel en die heeft ze liggen...

Thank's!

Geplaatst: vr 27 jan, 2017 16:32
door JoF
Mooi ! Een magazijnvoorraad om jaloers van te worden. Wat minder ge-ordend dan vroeger, maar ze hebben het wél !

Geplaatst: ma 30 jan, 2017 08:56
door Oiseau blanc
Ik ervaar precies hetzelfde met de nieuwe 1e demper van mijn Ak(602 CC). Veeel lawwaaiger dan het oude verroeste potje en na absoluut lekdicht gemonteerd te hebben blijf je in een bepaald toerenbereik dat dof dreunende geluid horen..

Het gebruik van steenwol is op zich interessant, maar frot je dat gewoon het potje in dan?

Geplaatst: ma 30 jan, 2017 21:17
door Bertje Beige
Dat lijkt me niet, daar zal ie vast stiller van worden, maar dat hindert de doorstroming. Wellicht ook op zoek naar een N.O.S?
Heb jij de moderne 602 of nog de oude waarbij de tweede demper rechts onder de auto hangt? Want bij die laatste zal het wel moeilijk worden om nog uitlaatdelen te vinden denk ik....

Geplaatst: di 31 jan, 2017 07:13
door engbokho
En dat valt gelukkig nog wel mee. De twee dempers zijn weer in productie, en de drie specifieke pijpen zijn nog wel nos te vinden.

Geplaatst: di 31 jan, 2017 10:15
door Oiseau blanc
Geen idee voor wat betreft oud of nieuw. Bij bij loopt de 2e demper aan de bestuurderskant onder de auto door.

Geplaatst: di 31 jan, 2017 16:09
door engbokho
Dat is de "moderne" uitlaat. Over het algemeen zijn de overal verkrijgbare uitlaten van "Walker" prima qua demping.

Geplaatst: di 31 jan, 2017 16:52
door AZL57
Ik had door toeval een spaanse uitlaat gekocht van een kennis met een oldtimer onderdelen handel. Het ding is een stuk zwaarder dan wat je hier altijd kreeg. Hij is super degelijk. De bocht onder het spatbord houdt al zeker 15 jaar. De 2e demper is voor en achter taps dus hier blijft geen modder in hangen dat van de wielen opspat . Merk weet ik eigenlijk niet was via een spaanse auto-onderdelen firma.