Acapickup
-
- Heavy user
- Berichten: 2523
- Lid geworden op: ma 10 mar, 2003 19:27
Als je het dan toch allemaal zelf maakt, moet het wel goed zijn nietwaar, dus de beugels van de huif worden gewoon afneembaar.
Zodat ik altijd nog kan kiezen of er een huif, of niks of een "rollbar"op de bak staat
verder vindt ik zon huif met dezelfde hoogte als de cabine wel speciaal, een beetje als de lage AK400
Zodat ik altijd nog kan kiezen of er een huif, of niks of een "rollbar"op de bak staat

verder vindt ik zon huif met dezelfde hoogte als de cabine wel speciaal, een beetje als de lage AK400

das niet zo moeilijk hoor, t verlengen van de bodem met doortrekken van dorpels en versteviging aan de achterkant heeft wat meer voeten in de aarde. Maar dat komt ook wel goed.thomaaas schreef:Veel succes met je bodemplaten!!!
Ami 8 break
tja en dan sta je daar in Roosendaal en kom je erachter dat je fototoestel nog thuis ligt
t zouden ook geen optimistische foto's geworden zijn want er bleken nog een paar verborgen gebreken te zijn. Toen de voorruit verwijderd werd, bleek dat de voorruitlijst aan de onderkant practisch geheel vervangen moet worden. Door water in het interieur is de voetenbak en het chassis nogal aangetast. Chassis heeft aan de rechterkant boven, aan de zijkant en aan de onderkant nogal een gat.
Hoera dus!
Maargoed, de bodemplaten waren er dus, en dus zonde om ze te laten staan. Dus ik heb de bodemplaten en de voorste laadruimtebalk maar uit de koets gezaagd, de rotte stukken uit de voetenbak meteen ook meegenomen. En toen voel de koets om, ze lag op de zijkant en kwam op het remvloeistofreservoir terecht. Dus daar kan nu ook een nieuwe voor besteld worden.
Anyway, voetenbak voor een strook van 10 cm opnieuw opgelast, nieuwe verstevigingen in de voetenbak gelast, de bodemplaten zitten er nu ook in.
Lang leve de bodemplaten, dit waren een kruising tussen de bodemplaten van een dyane en van een acadiane. In de zin van lengte en ruimte voor de veerpotten zoals in de acadiane, manier van bevestigen op het chassis zolas in de eend/diane. Kenners weten wel wat ik bedoel ( ja de bevestiging op de steun van de veerpot) ( de fabrikant van dezen had dus goed opgelet bij het instellen van de machines) Maargoed het geeft niet, is al weer aangepast en ze passen nu wel dus.
Volgende week de vloer en dorpels doortrekken en misschien de lage delen van de zijwand doortrekken. Verder zal ik dan ook het ruitensproeier voetpompje verwijderen en het gat dat op die plaats achterblijft dichtmaken.

t zouden ook geen optimistische foto's geworden zijn want er bleken nog een paar verborgen gebreken te zijn. Toen de voorruit verwijderd werd, bleek dat de voorruitlijst aan de onderkant practisch geheel vervangen moet worden. Door water in het interieur is de voetenbak en het chassis nogal aangetast. Chassis heeft aan de rechterkant boven, aan de zijkant en aan de onderkant nogal een gat.
Hoera dus!
Maargoed, de bodemplaten waren er dus, en dus zonde om ze te laten staan. Dus ik heb de bodemplaten en de voorste laadruimtebalk maar uit de koets gezaagd, de rotte stukken uit de voetenbak meteen ook meegenomen. En toen voel de koets om, ze lag op de zijkant en kwam op het remvloeistofreservoir terecht. Dus daar kan nu ook een nieuwe voor besteld worden.
Anyway, voetenbak voor een strook van 10 cm opnieuw opgelast, nieuwe verstevigingen in de voetenbak gelast, de bodemplaten zitten er nu ook in.
Lang leve de bodemplaten, dit waren een kruising tussen de bodemplaten van een dyane en van een acadiane. In de zin van lengte en ruimte voor de veerpotten zoals in de acadiane, manier van bevestigen op het chassis zolas in de eend/diane. Kenners weten wel wat ik bedoel ( ja de bevestiging op de steun van de veerpot) ( de fabrikant van dezen had dus goed opgelet bij het instellen van de machines) Maargoed het geeft niet, is al weer aangepast en ze passen nu wel dus.
Volgende week de vloer en dorpels doortrekken en misschien de lage delen van de zijwand doortrekken. Verder zal ik dan ook het ruitensproeier voetpompje verwijderen en het gat dat op die plaats achterblijft dichtmaken.
Ami 8 break
-
- Veelvuldig poster
- Berichten: 1593
- Lid geworden op: vr 25 nov, 2005 23:48
- Locatie: s heerenbroek
- Contacteer:
geweldig,
ik zou ooit ok nog een keer een eigen site willen maken voor mijn eend!! lijkt me echt leuk, alle verbouwingen een beetje bijhouden enzo..
ik zou ooit ok nog een keer een eigen site willen maken voor mijn eend!! lijkt me echt leuk, alle verbouwingen een beetje bijhouden enzo..
2cv CUSTOM cruiser in de maak, VW spijlbus '66, lowered bug '81
http://charlestontuning.mijnalbums.nl/
http://charlestontuning.mijnalbums.nl/
-
- Veelvuldig poster
- Berichten: 1593
- Lid geworden op: vr 25 nov, 2005 23:48
- Locatie: s heerenbroek
- Contacteer:
trouwens,
die GREEN-DUCKMAN hier heeft een een leuke site vind ik!! en ook nog een gave car!! mooi stoeltjes ook
die GREEN-DUCKMAN hier heeft een een leuke site vind ik!! en ook nog een gave car!! mooi stoeltjes ook

2cv CUSTOM cruiser in de maak, VW spijlbus '66, lowered bug '81
http://charlestontuning.mijnalbums.nl/
http://charlestontuning.mijnalbums.nl/
-
- Veelvuldig poster
- Berichten: 1593
- Lid geworden op: vr 25 nov, 2005 23:48
- Locatie: s heerenbroek
- Contacteer:
leuk! maar nog wel een boel te doen he... maar dat is alleen maar leuk natuurlijk..
MOOIE AMI !!
...
MOOIE AMI !!
...
2cv CUSTOM cruiser in de maak, VW spijlbus '66, lowered bug '81
http://charlestontuning.mijnalbums.nl/
http://charlestontuning.mijnalbums.nl/
-
- Veelvuldig poster
- Berichten: 1593
- Lid geworden op: vr 25 nov, 2005 23:48
- Locatie: s heerenbroek
- Contacteer:
ach, blijft mooi rijdt dat beter dan een eend?-
2cv CUSTOM cruiser in de maak, VW spijlbus '66, lowered bug '81
http://charlestontuning.mijnalbums.nl/
http://charlestontuning.mijnalbums.nl/
-
- Heavy user
- Berichten: 2523
- Lid geworden op: ma 10 mar, 2003 19:27