
Bonkt het dan niet verschrikkelijk?
Ik zat er laatst met zijn vieren in maar we konden geen bobbeltje in de weg pakken of de vering die bonkte!

helemaal mee eens.Hcokmot schreef:Je moet je niet zo'n zorgen maken om de vaste lasten. Als je eenmaal achter het stuur van zo'n bak hebt gezeten weet je niet eens meer dat je geld voor dat ding betaald. Een liefde, een passie en een scheurijzer wordt het dan! Wat jij andere Tom?
Da's natuurlijk ook waar. Dus misschien is de beste oplossing om eerst verzekerd te zijn op je vaders/moeders naam en vanaf je 24e pas op je eigen naam.Ramon2cv schreef:onder de 24 betaal je 200 procent extra dus vandaar dat ik pas begin met schade vrije jaren op te bouwen na mijn 24e.
Voor sommige clubverzekeringen móet je een andere auto hebben als 1e auto en mag je alleen een 2e auto voor de clubverzekering opgeven. Maar geloof me: het is altijd goedkoper om een (club)verzekering te vinden waarbij je maar 1 auto hoeft te verzekeren!thomaaas schreef:kost een tweede auto minder verzekering dan? Want in dat geval nemen we een héél goedkoop te verzekeren 1e auto...
maar die hebben wel vaak de restrictie dat je maar 10000km per jaar mag rijdenTransat schreef:Ik noem het 'club' verzekeringen, maar ik bedoel verzekeringen die speciale tarieven hebben voor een groep auto's, zoals: oldtimers, of alleen citroëns of alleen franse auto's enz. enz. Dat soort verzekeringen zijn er dus ook voor de Eend (kijk maar eens bij Citroklassiek of Emerpark) en dat is altijd goedkoper dan een gewone verzekering die je voor iedere auto kan afsluiten.
Je haalt de woorden letterlijk uit mijn mondthomaaas schreef:Ow dan lijkt 't mij niet geschikt, zodra ik mijn eend+rijbewijs heb en de eend 't goed doet wil ik naar zweden....
Maar misschien is het wel handig om tot m\n 24e bij mijn vader ingeschreven te staan en daarna no-claim opbouwen...