nieuw bloed
- Malle Babbe
- Moderator
- Contacteer:
- Tom Duckpower
- Moderator
- Contacteer:
helemaal mee eens.Hcokmot schreef:Je moet je niet zo'n zorgen maken om de vaste lasten. Als je eenmaal achter het stuur van zo'n bak hebt gezeten weet je niet eens meer dat je geld voor dat ding betaald. Een liefde, een passie en een scheurijzer wordt het dan! Wat jij andere Tom?
vaste lasten zullen iets van max 400-500€ zijn gok ik zo.
Maar het gaat bij een eend niet om de kosten, maar het feit dat je je onderscheidt van de massa.
En als je er eenmaal een hebt, wil je er alleen maar meer bij (of andere Citroens).
Scheurijzer? Sommige gebruiken een eend daar wel voor
1986 2CV6 Special Pick Up
1964 Solex Oto Van Der Heem
2003 Audi A2 1.4i
2022 Stromer ST3 Pinion Deep Black
2003 Audi A2 1.4i
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Helemaal met Tom en Tom eens! Je koopt een Eend omdat het de meest fantastische auto is die je kan kopen! En daarna ga je pas naar de kosten kijken, maar gelukkig vallen die bij een Eend reuze mee (echt).
Nog ff over de verzekering:
En:
Nog ff over de verzekering:
Da's natuurlijk ook waar. Dus misschien is de beste oplossing om eerst verzekerd te zijn op je vaders/moeders naam en vanaf je 24e pas op je eigen naam.Ramon2cv schreef:onder de 24 betaal je 200 procent extra dus vandaar dat ik pas begin met schade vrije jaren op te bouwen na mijn 24e.
En:
Voor sommige clubverzekeringen móet je een andere auto hebben als 1e auto en mag je alleen een 2e auto voor de clubverzekering opgeven. Maar geloof me: het is altijd goedkoper om een (club)verzekering te vinden waarbij je maar 1 auto hoeft te verzekeren!thomaaas schreef:kost een tweede auto minder verzekering dan? Want in dat geval nemen we een héél goedkoop te verzekeren 1e auto...
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Ik noem het 'club' verzekeringen, maar ik bedoel verzekeringen die speciale tarieven hebben voor een groep auto's, zoals: oldtimers, of alleen citroëns of alleen franse auto's enz. enz. Dat soort verzekeringen zijn er dus ook voor de Eend (kijk maar eens bij Citroklassiek of Emerpark) en dat is altijd goedkoper dan een gewone verzekering die je voor iedere auto kan afsluiten.
- Tom Duckpower
- Moderator
- Contacteer:
maar die hebben wel vaak de restrictie dat je maar 10000km per jaar mag rijdenTransat schreef:Ik noem het 'club' verzekeringen, maar ik bedoel verzekeringen die speciale tarieven hebben voor een groep auto's, zoals: oldtimers, of alleen citroëns of alleen franse auto's enz. enz. Dat soort verzekeringen zijn er dus ook voor de Eend (kijk maar eens bij Citroklassiek of Emerpark) en dat is altijd goedkoper dan een gewone verzekering die je voor iedere auto kan afsluiten.
1986 2CV6 Special Pick Up
2003 Audi A2 1.4i
2003 Audi A2 1.4i
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
En als je pa niet mee wil werken dan moet je es googelen naar autoverzekeringvergelijkingssites (da's een leuke voor scrabble...). Ik heb er eentje opgezocht: http://www.independer.nl/thema/common/default_page.asp
Iig succes met uitzoeken en leuk dat je naar Zweden gaat trouwens; daar heb ik zelf ook nú al zin in!
Iig succes met uitzoeken en leuk dat je naar Zweden gaat trouwens; daar heb ik zelf ook nú al zin in!
-
- Veelvuldig poster
Je haalt de woorden letterlijk uit mijn mond ...thomaaas schreef:Ow dan lijkt 't mij niet geschikt, zodra ik mijn eend+rijbewijs heb en de eend 't goed doet wil ik naar zweden....
Maar misschien is het wel handig om tot m\n 24e bij mijn vader ingeschreven te staan en daarna no-claim opbouwen...
Frank
Restauratie; draad weer aan het oppakken...