nieuw bloed
nieuw bloed
Ik dus
Mijn naam is Roderik, 1 maart 19 lentes jong en ik ben een eerstejaars student geschiedenis aan de UvA.
Aan de UvA ben ik aanraking gekomen met ene Tom die een eend rijdt en hij heeft mij enthousiast gemaakt . Mijn ouders en vele tantes en ooms zijn ex-eendrijders, dus het zal wel in de familie zitten. Ik zal eerst nog even moeten sparen tot ik een Eend kan aanschaffen, dus tot die tijd ga ik hier lekker rondhangen en kijken wat zoal de mogelijkheden zijn.
Ik heb al wel gelezen hoeveel ik ongeveer kwijt zal zijn. Ik had alleen nog één vraag: wat doet een eend met de wegenbelasting in Nederland?
Mijn naam is Roderik, 1 maart 19 lentes jong en ik ben een eerstejaars student geschiedenis aan de UvA.
Aan de UvA ben ik aanraking gekomen met ene Tom die een eend rijdt en hij heeft mij enthousiast gemaakt . Mijn ouders en vele tantes en ooms zijn ex-eendrijders, dus het zal wel in de familie zitten. Ik zal eerst nog even moeten sparen tot ik een Eend kan aanschaffen, dus tot die tijd ga ik hier lekker rondhangen en kijken wat zoal de mogelijkheden zijn.
Ik heb al wel gelezen hoeveel ik ongeveer kwijt zal zijn. Ik had alleen nog één vraag: wat doet een eend met de wegenbelasting in Nederland?
sic transit mundi
- Tom Duckpower
- Moderator
- Contacteer:
Re: nieuw bloed
welkom!Pollux schreef:Ik had alleen nog één vraag: wat doet een eend met de wegenbelasting in Nederland?
wegenbelasting is 10x niks, 100€ per jaar ongeveer. Niet om wakker van te liggen, al zeg ik het zelf
1986 2CV6 Special Pick Up
1964 Solex Oto Van Der Heem
2003 Audi A2 1.4i
2022 Stromer ST3 Pinion Deep Black
2003 Audi A2 1.4i
- Tom Duckpower
- Moderator
- Contacteer:
36€ wegenbelasting per jaar? hoe doe je dat dan?backfire schreef:je bedoelt toch 36 Euro per jaar?
Als je Tom Koch bedoelt (wit rode dolly eend) dan was zn carnaval goed. Hij is bij mij (andere Tom) carnaval komen vieren
1986 2CV6 Special Pick Up
2003 Audi A2 1.4i
2003 Audi A2 1.4i
volgens mij kan 36 euries nooit http://www.belastingdienst.nl/reken/mrb/
- berend jan
- Regelmatige poster
- Contacteer:
-
- Gebruiker
- Contacteer:
kan wel als je bestelauto particulier invuld op benzine en een gewicht onder de 550 kg. Dus wat voor auto rij je?flash schreef:volgens mij kan 36 euries nooit http://www.belastingdienst.nl/reken/mrb/
Nee, ik bedoelde jou . Tom Koch vertelde me dat hij carnaval ging vieren bij iemand met een Pick-up Eend, dus dat was jij dan..Tom Duckpower schreef:
Als je Tom Koch bedoelt (wit rode dolly eend) dan was zn carnaval goed. Hij is bij mij (andere Tom) carnaval komen vieren
Dus verzekering is wel duur.. Zonde
En hoe zit het met de APK. Wordt een eend snel afgekeurd?
sic transit mundi