Pagina 3 van 4

Geplaatst: di 18 apr, 2006 20:57
door Frank Deusjevoo
Kijk daar hebben we nog eens wat aan! Leuk hoor!

Renault 4tjes.. tis allemaal frans en het roest hard he ;)

Frank

Geplaatst: wo 19 apr, 2006 17:59
door Rens
Renaultjes 4! Briljant autoos ook!

Misschien ipv ducks-meet-ducks een combi meeting met renaultjes 4 wel een leuke! :) Desnoods iets voor volgend jaar op DmB! ;)

Grtz,

Rens

Geplaatst: wo 19 apr, 2006 18:00
door Aloha Beach Cruiser
D meets B meets R4 :roll:

Geplaatst: wo 19 apr, 2006 18:38
door Frank Deusjevoo
Moeten we wel uitwijken naar een iets grotere locatie :lol: ..

Dan kunnen we net zo goed naar de nationale oldtimerdag gaan.. die bestaat toch vast wel.

Frank

Geplaatst: do 20 apr, 2006 20:37
door André Post
Het leuke is dat vroeger een R4 specialist naast het Eendenest zat.
Jammer genoeg is die er mee gestopt.

Geplaatst: do 20 apr, 2006 21:39
door Frank Deusjevoo
André Post schreef:Het leuke is dat vroeger een R4 specialist naast het Eendenest zat.
Jammer genoeg is die er mee gestopt.
Anders was de R4-2cv meeting natuurlijk allang geweest :lol: :lol:

Frank

Geplaatst: vr 21 apr, 2006 20:21
door the Nosepicker
CitRoel schreef: Nu zie ik op die tekening van de cats site dat er op veel meer plaatsen vloeistof in het chassis gespoten wordt, ik kan me niet herrinneren dat ik zoveel plekken heb waar ik het in kan spuiten. Is het de bedoeling dat ik gaten ga boren in het chassis?
Ik herinner me dat ik toen 2 extra gaten heb geboord, net voor het stuurhuis, omdat er een paar plekken in je chassis zijn die je anders niet bereikt met je spuit. Deze staan op de tekening op Cats site ook aangegeven.

Geplaatst: vr 21 apr, 2006 21:09
door Frank Deusjevoo
Moet je niet doen met een galva chassis.. dat zou zonde zijn. Maar behandel je een galva chassis eigenlijk wel of is dat niet nodig? Lijkt me wel slim... Maar galva chassis zijn toch niet altijd demontabel qua onderplaat?

Frank

Geplaatst: vr 21 apr, 2006 23:47
door Jacobus_XIII
Frank Deusjevoo schreef:Moet je niet doen met een galva chassis.. dat zou zonde zijn. Maar behandel je een galva chassis eigenlijk wel of is dat niet nodig? Lijkt me wel slim... Maar galva chassis zijn toch niet altijd demontabel qua onderplaat?

Frank
Een laagje ML kan nooit kwaat!

Geplaatst: za 22 apr, 2006 20:12
door Maikel
Ik heb er ook een aantal bussen ML inzitten, pest van die troep is wel dat het als het eenmaal loopt eruit blijft lopen,

Dus mijn tip Chassis op een oud zeil dat weg mag, en er de tijd voor nemen.
Ik ben 3 dagen bezig geweest met alle kanten goed vol te spuiten met ML ( binnenkant dus van het chassis ) Ik heb er nu 4 busjes inzitten.

Geplaatst: za 22 apr, 2006 20:14
door Aloha Beach Cruiser
wij nu ook 3 bussen, en ook nog zwarte tectyl voor een deel.. mooi werk zo!

Geplaatst: zo 23 apr, 2006 11:16
door the Nosepicker
Frank Deusjevoo schreef:Moet je niet doen met een galva chassis.. dat zou zonde zijn. Maar behandel je een galva chassis eigenlijk wel of is dat niet nodig? Lijkt me wel slim... Maar galva chassis zijn toch niet altijd demontabel qua onderplaat?

Frank
ik had toen ook nog geen gegalvaniseerd chassis..
maar een beetje ml kan ook in een galva chassis weinig kwaad denk ik?

Geplaatst: zo 23 apr, 2006 19:32
door Frank Deusjevoo
the Nosepicker schreef:
Frank Deusjevoo schreef:Moet je niet doen met een galva chassis.. dat zou zonde zijn. Maar behandel je een galva chassis eigenlijk wel of is dat niet nodig? Lijkt me wel slim... Maar galva chassis zijn toch niet altijd demontabel qua onderplaat?

Frank
ik had toen ook nog geen gegalvaniseerd chassis..
maar een beetje ml kan ook in een galva chassis weinig kwaad denk ik?
Nee dat lijkt mij inderdaad ook niet verkeerd! Bij beschadiging of steenslag kan de galva laag deels eraf gaan, en dan krijg je roest, alleen bij behandeling veel minder snel denk ik .. :D

Frank

Geplaatst: ma 24 apr, 2006 20:08
door thomaaas
Rens schreef:Renaultjes 4! Briljant autoos ook!

Misschien ipv ducks-meet-ducks een combi meeting met renaultjes 4 wel een leuke! :) Desnoods iets voor volgend jaar op DmB! ;)

Grtz,

Rens
Klinkt hééél leuk!!! Ik heb hier alleen een autovisie, waar ie wordt voorgesteld als een 3cv en een 4cv... Ben ík nou gek? :shock:

Geplaatst: ma 24 apr, 2006 21:09
door Transat
Heeft iets te maken met het Franse autobelastingsysteem; 2CV is de goedkoopste klasse (daarom heet een 2cv ook 2cv :? . snap je?). De R4 zat kennelijk in de 3cv of 4cv klasse.

En om nog een beetje on topic te blijven; mijn Transat is behandeld met Dinitrol. Verder kan ik weinig zinnigs toevoegen over dit onderwerp :lol: .