Soort benzine
-
- Altijd onstuitbaar, toch abrupt gestopt
- Berichten: 931
- Lid geworden op: zo 9 mar, 2003 20:59
- Locatie: limburg.NL
- Contacteer:
het is theoretisch onmogelijk dat een motor op 95 beter loopt als op 98.
Altijd onstuitbaar, toch abrupt gestopt.
12 november 1975 - 18 juli 2007
http://www.cats-citroen.net
12 november 1975 - 18 juli 2007
http://www.cats-citroen.net
-
- Altijd onstuitbaar, toch abrupt gestopt
- Berichten: 931
- Lid geworden op: zo 9 mar, 2003 20:59
- Locatie: limburg.NL
- Contacteer:
een 664 tunen is wel dweilen met de kraan open maar we gaan offtopic
Altijd onstuitbaar, toch abrupt gestopt.
12 november 1975 - 18 juli 2007
http://www.cats-citroen.net
12 november 1975 - 18 juli 2007
http://www.cats-citroen.net
Inderdaad nog heel ff offtopic.catscit schreef:een 664 tunen is wel dweilen met de kraan open maar we gaan offtopic
Ik tune 'm niet echt alleen een Acadyane bak en een powertube met grotere sproeier in de tweede trap. Ik wil met inhalen op de snelweg niemand tot last zijn en dus ietsje boven de 120 kunnen halen.
Maar nu... gauw weer ONtopic!

AZAM6 '67 Orange Mandarine. 12-93-DN
Two-cilinder bleus, going on and going strong!p
Two-cilinder bleus, going on and going strong!p
Met een acadiane bak zul je juist moeilijker inhalen op de snelweg, lijkt me. Immers je zet een lange bak achter een motortje die met een kortere bak al terugvalt bij uit de slipstream komen, of niet al te stevig accelereert. Volgens mij ben je nu het paard achter de wagen aan het spannen. Want met een langere bak duurt het juist langer voordat je op het toerental corresponderend met maximaal vermogen komt.
Ami 8 break
-
- Altijd onstuitbaar, toch abrupt gestopt
- Berichten: 931
- Lid geworden op: zo 9 mar, 2003 20:59
- Locatie: limburg.NL
- Contacteer:
inderdaad, een 2cv schijven bak is een stuk optimaler, zeker met zo'n peaky motor als een 664.
Verder ben je met een eend altijd mensen tot last als je inhaalt. Als je dat wilt veranderen heb je aan een visa motor nog niet genoeg, laat staan een powertube.
Verder ben je met een eend altijd mensen tot last als je inhaalt. Als je dat wilt veranderen heb je aan een visa motor nog niet genoeg, laat staan een powertube.
Altijd onstuitbaar, toch abrupt gestopt.
12 november 1975 - 18 juli 2007
http://www.cats-citroen.net
12 november 1975 - 18 juli 2007
http://www.cats-citroen.net
-
- Regelmatige poster
- Berichten: 172
- Lid geworden op: zo 5 jun, 2005 19:01
- Locatie: Delfgauw
De garage waar ik mijn eend heb laten keuren raadde Shell V-Power aan. Zijn Dyane rijdt er veel beter op in vergelijking met Super98. Nu heb ik vandaag V-Power getankt maar zag dat dit 95RON is. Heeft iemand ervaring met V-Power? M'n eend gaat er toch niet van opstijgen, he? 

In bestelling: Citroën ë-C4 Shine in Elixer Red
Ford Puma ST-Line 2022
Citroën C1 Feel Pack 2019
Hymer B654 camper 2001
Yamaha XT1200Z Super Tenere 2013
Ford Puma ST-Line 2022
Citroën C1 Feel Pack 2019
Hymer B654 camper 2001
Yamaha XT1200Z Super Tenere 2013
Tsja Shell en 97, snap niet dat ze er gewoon 97 opzetten. Ze hadden het toen de tijd wel in het foldertje van V-power gezet, met een stomme uitleg erbij. 

©COPYWRIGHT
Niets uit deze publicaties mag worden verveelvoudigd door middel van digitale technieken,druk,microfilm,of op welke andere wijze dan ook.
Niets uit deze publicaties mag worden verveelvoudigd door middel van digitale technieken,druk,microfilm,of op welke andere wijze dan ook.