visa gezien
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Omdat JIJ ze niet leuk vindt, hoef je nog geen goede Visa te gaan slopen. Er zijn genoeg mensen die een Visa wèl weten te waarderen. Er zijn er superweinig van (150-200?) en het slaat nergens op om een goede te gaan slapen. Er liggen genoeg motorblokken los.thomaaas schreef:Daar zijn ook zijn redenen voor hoorJe gaat toch geen redelijke Visa slopen voor een motorblokje![]()
? Er zijn nog maar een paar honderd Visa's namelijk.
Ja k vindt visa's wel leuk hoor, daar niet van, maar om nou te zeggen dat het unieke auto's zijn
Je sloopt toch ook niet het huis van je buren als je zelf een stuk ruimer wilt gaan wonen?
La vie est belle.
Waarom niet? als je ruimer wilt gaan wonen en je buren bieden hun huis te koop aan, kun je dat kopen en verbouwen cq. slopen.Handjes schreef: Je sloopt toch ook niet het huis van je buren als je zelf een stuk ruimer wilt gaan wonen?
En als je een Visa om de motor sloopt is er toch niets mis mee? Er zijn er in Nederland toch nog z'n 150/200 over. Een klassieker wordt het toch nooit, je hoeft ze dus niet allemaal te bewaren.
-
- Heavy user
Als n visa n gewilde oldtimer zou zijn zouden er vast wel meer mensen eentje willen restaureren. En dr zijn er in Frankrijk vast nog wel wat meer als 150, zo ging het met de DS, zo ging het met de 2CV, de HY en misschien de Visa dus ook wel.
Als jij op de sloop zo'n goed motorblok kunt vinden, dan kun je misschien nog n deal sluiten met Flusc ook, als het je zo aan het hart gaat.
Als jij op de sloop zo'n goed motorblok kunt vinden, dan kun je misschien nog n deal sluiten met Flusc ook, als het je zo aan het hart gaat.
Heavy Metal Speed Eend!!!
MyAmi Spring Break
MyAmi Spring Break
oei oei
wat een weerstand hier! troost je maar jongens die wagen is rot ! voor zowat alles afgekeurd wat je maar kan bedenken...
ik post wel wat foto's...
dan nog een vraagje, wat pas ik allemaal aan , om die motor in men eendje te leggen...
geef nou toe het is voor een goed doel

bling bling
pff ik moet dringend wat recente foto's maken
wat een weerstand hier! troost je maar jongens die wagen is rot ! voor zowat alles afgekeurd wat je maar kan bedenken...
ik post wel wat foto's...
dan nog een vraagje, wat pas ik allemaal aan , om die motor in men eendje te leggen...
geef nou toe het is voor een goed doel
bling bling
pff ik moet dringend wat recente foto's maken
vroem vroem
Precies, dát is de juiste spirit: er zijn er vast nog wel genoeg in Frankrijk, dus slopen die hapthomaaas schreef:Als n visa n gewilde oldtimer zou zijn zouden er vast wel meer mensen eentje willen restaureren. En dr zijn er in Frankrijk vast nog wel wat meer als 150, zo ging het met de DS, zo ging het met de 2CV, de HY en misschien de Visa dus ook wel.

Nee, een gewilde klassieker zal de Visa nooit worden. Maar het is gewoon zonde om een uniek wagentje in goede staat te slopen voor een onderdeel. Er liggen genoeg van die blokken her en der. En soms zelfs nog wel op een sloop.
La vie est belle.
-
- Veelvuldig poster
nog zo'n 650. en dat zijn best veel ontzettend lelijke autootjesleo top schreef: Er zijn er in Nederland toch nog z'n 150/200 over. Een klassieker wordt het toch nooit, je hoeft ze dus niet allemaal te bewaren.

hier kan je het allemaal in vinden: http://bovag.nl/!Cijfers/PDF/050927%20M ... O%2005.pdf
2cv6 1985, BX 1.9 TRI break
Ik bedoelde ook de tweecilinders.supercees schreef:nog zo'n 650. en dat zijn best veel ontzettend lelijke autootjes.
hier kan je het allemaal in vinden: http://bovag.nl/!Cijfers/PDF/050927%20M ... O%2005.pdf
Een paar jaar geleden waren het er overigens nog zo'n paar duizend. Het is snel gegaan. De PDF is ook al weer 2 jaar oud.
Maar ik zal niemand uitmaken voor 'ketter' die een Visa-motor in zijn 2cv lepelt hoor

La vie est belle.
- Jeroen-citroen
- Moderator