Welke eigenschap nou precies bij een Club hoort en welke bij een Special weet ik niet

Baksteen?sellavie schreef:ach, wie rijd er nu tegenwoordig nog in een standaard mercedes of Volvo? ze hangen er zo voor 15000 euro aan opties aan, en wij zitten te l@llen over wat flauwekul dingetjes, ik heb nog steeds geen stoelen met geheugen o.i.d.
wel wil ik kroeskontrol in m'n eend, kan iemand me helpen? apperatuur heb ik ...en 2 linker handen![]()
wie helpt me?
Kijk maar op Citromobile hoe m'n kroeskontrol d'r in zit gemonteerd. Dan wil ik meteen goed kijken hoe je pare soleil nou vastzit, want met de beschrijving alleen gaat het me niet lukken denk iksellavie schreef:wel wil ik kroeskontrol in m'n eend, kan iemand me helpen? apperatuur heb ik ...en 2 linker handen![]()
wie helpt me?
Haha!Transat schreef:Rens schreef:Eigenlijk vind ik weinig moois aan een eendDat meen je niet!
Echt waar!!!Robbert. schreef: En inderdaad, die 2cv special is gebouwd om van een voorraad oude koetswerken af te komen.
niet? tsss ikke wel hoor. ik stelde mijn bank in en zei: BLIJF!, nou dat herinnert ie prima hoor.sellavie schreef: ik heb nog steeds geen stoelen met geheugen o.i.d.
bij conrad te verkrijgen voor 40 euro. installeren is een eitje: doosje ergens bevestigen en het kabeltje aan de carb vast maken klaar! ohnee nog een draadje naar het remlicht schakelaartje...sellavie schreef:
wel wil ik kroeskontrol in m'n eend, kan iemand me helpen? apperatuur heb ik ...en 2 linker handen :D
wie helpt me?