Pagina 3 van 3

Geplaatst: vr 28 nov, 2003 18:00
door TheSeend
hanzz schreef:in nedreland zijn ze ook zo stipt (vb: als ie 3 km/u rijd word je al geflitst, bij ons is het +-10km) :lol: :lol:

hans
ja maar je wilt geen auto gaan importeren. Ik ken iemand die een Ami 8 wilde importeren. Enig probleempje? In 1990 had een franse Citroen dealer er een nieuwe motor in gezet. De belgische RDW vond dat de auto niet meer origineel was en gaf geen belgische papieren af voor de auto...

Daniel

Geplaatst: vr 28 nov, 2003 19:37
door hanzz
ja, eigenlijk verschilt het vooral van keuringsstation tot keuringsstation af, bij mij in de buurt zijn er 2 : die van Alken en die van Heers

bij die van alken geraakte ik zelfs niet door omdat ik een verkeerd lampje erinhad zitten, in die van Heers geraak je er zelfs bijna door zonder vloerplaten :lol: :lol: :lol:

hans

Geplaatst: vr 28 nov, 2003 23:24
door Joos
ow,
daar ga ik later ook :lol:

Geplaatst: wo 3 dec, 2003 14:30
door plop
Ik heb dus ongeveer 5 jaar geleden een gegalvaniseerd chassis onder mijn eendje gezet. Dit is dus voor de invoering van de nieuwe regels. Kan iemand mij vertellen/advies geven hoe dit nu legaal te krijgen?

Plop :twisted:

Geplaatst: wo 3 dec, 2003 19:40
door Bjorn
plop schreef:Ik heb dus ongeveer 5 jaar geleden een gegalvaniseerd chassis onder mijn eendje gezet. Dit is dus voor de invoering van de nieuwe regels. Kan iemand mij vertellen/advies geven hoe dit nu legaal te krijgen?

Plop :twisted:
Niet...

Overigens mocht het toen ook al niet hoor... Maar toen maakte zich niemand daar druk om..

Geplaatst: wo 3 dec, 2003 22:33
door ruck-a-duck
Hoi Plop,

Allereerst van harte met jullie nieuwe wereld burger en veel geluk en gezondheid.
Hoe heb je je chassis voorzien van een nieuw vinnr. ?

Alvast bedankt, Bart