Pagina 3 van 3

Geplaatst: di 7 apr, 2009 10:17
door Erikjan
Zal wel loslopen met dat lagertje. als het een naaldlager is en er zit vet in gaat het volgens mij langer mee dan de eend zelf :) zn lager is gemaakt voor een paar duizend toeren per min. Ik weet niet hoe hard jij aan je stuur draait maar dat red ik in elkgeval niet :P

Geplaatst: di 7 apr, 2009 12:36
door thomaaas
Je hebt gelijk, maar waarom heb jij dat lager vervangen dan?

Geplaatst: di 7 apr, 2009 13:21
door Erikjan
Dat is een dom verhaal wat ik eigenlijk liever niet vertel ;)

Ik was het stuurhuis aan het demonteren en wilde de moer loshalen waar het schuifstuk mee tegen het rondsel wordt gedrukt. Zie ik een metalen dopje dus ik denk dat is ook vaag normaal zit er toch een moer, zonder te denken misschien zit die moer wel aan de andere kant van het stuurhuis :S . Dus ik heb geprobeerd het plaatje te verwijderen dat is gelukt maar wel met het resultaat dat het metalen dopje en het lager stuk zijn. Daarom maar een nieuwe gemonteerd en het metalen dopje nagemaakt van een stukje blik.

Geplaatst: di 7 apr, 2009 13:24
door thomaaas
oww haha juistem ;) Ok dan snap ik ut, zal 't bij mij ook wel goed zitten, stuur prima (maar zit dan ook nog geen motor en bak in :p )

Geplaatst: di 7 apr, 2009 13:31
door Gerard2cv
Erik-Jan,Hier leer je het meeste van,dus eerst lezen en dan pas demonteren

Geplaatst: di 7 apr, 2009 15:08
door backfire
Zo dom is dat niet Erik-Jan want ik heb het gedaan met de handleiding en daar staat dat je de bus er uit moet tikken. Ik dus lekker staan tikken, ram ik mijn hele naaldlager aan gort. Staat dus mooi niet in mijn handleiding. Dank u wel meneer olieslager.

Geplaatst: wo 8 apr, 2009 09:14
door rusty
:oops: hier nog eentje... :roll: :roll: heb maar een busje gedraaid van lagermateriaal. werkt ook, heb het nog niet getest,maar kan niet fout volgens mij!

greetzzzzzzzzzzzzzzz